Skip to main content
Beantwoord

Internetsnelheid registratie KPN verkeerd

• May 4, 2020
  • 27 reacties
  • 356 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

27 reacties

Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • June 3, 2020

Hi! Ik heb me even ingelezen in de situatie. Het is een administratieve fout ergens in de achterliggende systemen. Klinkt simpel, maar is niet zo even aangepast.

Jij woont op huisnummer 5. Elke aansluiting heet een soort code, zodat wij weten waar welke aansluiting zit. Nu is het zo dat de code voor jouw aansluiting niet overeenkomt met jouw huisnummer. Die staat op 3 B om de één of andere reden. Je ziet dat wel eens gebeuren bij grote verbouwingen en eventuele bijbehorende kadastrale aanpassingen. Daar is dan iets niet goed doorgegeven of aangepast.

Ik hoop dit dat hier geen monteur voor nodig is (om het uit te zoeken op locatie), maar we gaan hiermee aan de slag. 

Je kan eventueel alles alvast klaarmaken zodat er, zodra we het hier voor elkaar hebben, je alleen nog de tv-ontvanger eraan hoeft te koppelen..? Dat heb je dat gedeelte al geregeld in ieder geval.

Je hoort van ons!

@Cr3s: heeft heeft “even” geduurd, maar inmiddels heb ik bevestiging dat de wijziging erdoor is. Je zou dus nu ook een extra tv-ontvanger moeten kunnen aanvragen.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Nou.. Het heeft even geduurd, maar we zijn er inmiddels! Jouw snelheid is administratief inmiddels aangepast en je moet nu een 3e (4e, 5e, 6e.. ;-)) ontvanger aan kunnen vragen. Je kunt dit het beste gemakkelijk via MijnKPN doen. Laat je het even weten als wij nog iets voor je kunnen betekenen?