Skip to main content

Goedemiddag!

Mijn dure abonnement is voor 36 Mbit/s en ik meet 2,9!!!! Schandalig en dit duurt al langer. Apparaten werken hierdoor niet en de tv hapert hierdoor. Ik eis aanpassing!!!!! En jullie klantenservice slaat nergens op!!
 



Admin: privégegevens in afbeelding verborgen

Hoi @Kemink ,

Welke experia box heb je?Ik had namelijk met een oude V9 ook slecht Internet.Mocht je xdsl hebben is het belangrijk dat de kabel van het isra punt naar het modem rond is en niet plat! En hoe heb je het gemeten met een kabel of draadloos?


Het maakt allemaal niet uit wat ik heb; dit probleem heb ik eerder gehad omdat jullie instellingen terugdraaien bij de KPN. De hele procedure die je gaat noemen heb ik al doorlopen


Ik dacht iemand van de Kpn te spreken maar dat is dus niet het geval, helaas.

Ik wil de klantenservice spreken maar dat schijnt niet mogelijk te zijn. Ik ben nu ook heel boos!!

Mijn meting is via de computer


Ik ben inderdaad niet van KPN.Soms duurt het een paar dagen tot een KPN medewerker reageert maar meestal 1-2 dagen.maar als je een modem van voor de V8 hebt kan die worden omgeruild omdat daar vaak problemen mee zijn.

 


Hier op het forum helpen klanten elkaar en is er ontzettend veel kennis en ervaring. Als je daar gebruik van wilt maken dan vertel je het verhaal op normale toon. En wil je dat niet dan bel je de klantenservice 0800-0402.


Dag Joep, heb je wel eens geprobeerd te bellen? Niet bereikbaar

Mijn toon is normaal en de frustratie hoog.

KPN heeft geen klantenservice en alleen deze mogelijkheid.

Ik hoef geen hulp van klanten maar wel van KPN zelf.


Hoi @Kemink ,

Bij mij waren ze altijd bereikbaar.Probeer anders de chat https://www.kpn.com/service/een-andere-vraag.htm als je daar naar beneden scrolt staat er chat met ons


Oke bedankt voor de tip


laat even weten of dat wel lukt

 


Het telefoonnummer is dus 0800 0402. Dat is gratis. Tegen de computer zeggen dat je een medewerker wilt spreken. 


Hallo @Kemink, welkom bij ons op het forum. Nick, M.C Visser en Joep hebben je al op weg proberen te helpen zie ik. Is het gelukt via de opties die zij noemden? Als er nog niet meer duidelijk is kan je jouw forumprofiel volledig invullen. Je zei dat je de snelheid op de computer deed, maar hoe is die aangesloten op de Experia Box, is dat met een directe kabel of is het draadloos?


Dat is met de directe kabel


Zou je jouw forumprofiel dan nog volledig in kunnen vullen zoals gevraagd @Kemink? Zonder gegevens kan ik niet met je meekijken naar de verbinding.