Skip to main content

Ik heb al jaren internet van toen Telfort nu kpn  van 200Mbit up en down

de laatste week is sneldheid echt beroerd , bij speedtest haalde ik altijd 200 Mbit nu niet hoger als 95 mbit up en down, Is er iets gewijzigd in de sneldheid bij mijn abonnement is heb van alles gerpobeerd met reset van KPN V10A en router  maar er varanderd niets, graag controle van mijn abo.  hierin staat echt snellerinternet 200/200 bij laatste afrekening,  en internet krijg ik via glasvezelkastje

Hi @Mobie200, je zou het glasvezelaansluitpunt nog spanningsloos kunnen maken voor minimaal 2 minuten. En kijken of dit wellicht effect heeft. Ik neem aan dat je de snelheid hetzelfde meet als de vorige keer? Misschien kan dit topic je hier nog bij helpen:

 

 

In dit soort situaties kun je natuurlijk ook altijd de klantenservice bellen op 0800-0402. Je kunt ook kiezen om uiteindelijk een monteursafspraak te maken. Houdt er dan rekening mee dat indien de monteur wél de juiste snelheid meet op het modem er voorrijkosten gerekend zullen worden.


Heeft u al een andere utp kabel geprobeerd? 95 mbit klinkt als een utp kabel die op 100 mbit werkt.


probleem is opgelost blijkt in de router te zitten het probleem, want rechtstreeks op- experiabox was wel 200Mb, metrouter er tussen zakte snelheid ineen naar 95 Mb

 

dank je wel voor het meedenken


Hoi @Mobie200, goed om te lezen dat het is opgelost. Een ander apparaat in het netwerk kan soms invloed hebben op de verbinding inderdaad. Gelukkig had je dat al gevonden, het kan soms moeilijk zijn om dat te achterhalen zonder te zien wat er is aangesloten.


Reageer