Skip to main content
Beantwoord

Internetsnelheid traag?

• January 26, 2021
  • 1 reactie
  • 45 keer bekeken

Speedtest wifi
Speedtest kabel

Graag zou ik mijn internetsnelheid verbeteren. Er is geen glasvezel optie aanwezig. Zijn er opties in mijn huidige abonnement? 

Beste antwoord door Thomas van KPN

Goedemiddag @JeroenH80,  Op dit moment is 20Mbit/s de maximale snelheid die we leveren op jouw adres via de telefoonlijn.  Op dit moment staan er ook nog geen upgrades of glasvezel gepland op jouw adres. Ik zie wel dat je momenteel al Sneller internet buitengebied hebt. Deze ondersteunt je verbinding tot 50Mbit/s met 4G. Daarvoor is het wel van belang dat je 4G modem goede ontvangst heeft. Als ik je speedtests zo zie moet daar nog wel wat winst te halen zijn. Op deze kaart kun je kijken hoe je je antenne het beste uit kunt richten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 2, 2021

Goedemiddag @JeroenH80,  Op dit moment is 20Mbit/s de maximale snelheid die we leveren op jouw adres via de telefoonlijn.  Op dit moment staan er ook nog geen upgrades of glasvezel gepland op jouw adres. Ik zie wel dat je momenteel al Sneller internet buitengebied hebt. Deze ondersteunt je verbinding tot 50Mbit/s met 4G. Daarvoor is het wel van belang dat je 4G modem goede ontvangst heeft. Als ik je speedtests zo zie moet daar nog wel wat winst te halen zijn. Op deze kaart kun je kijken hoe je je antenne het beste uit kunt richten.