Skip to main content

Op 7  december ontving ik een brief van xs4all/kpn dat mijn snelheid verhoogd zal worden, het is nu 3 januari en meet nog steeds 70.7 / 84.2 na reset van de modem

Waar praat je over, Internet in je auto via GSM?. 

Ook thuis kan je Internet op verschillende manieren gebruiken als dit een kabel aansluiting betreft.
Namelijk via een kabel of via een Wifi aansluiting. 

Probeer duidelijk te zijn, dan krijg je niet zulke domme vragen als ik nu stel en kan je misschien sneller worden geholpen.  


Oh sorry hoor de snelheid thuis natuurlijk en ja ik meet met de kabel


Misschien is het nog niet geactiveerd. 

Welke snelheid staat bij je abonnement in MijnKPN?


heb je nog een mail gehad daarna ?  ik heb eerst brief gehad daarna mail daarna weer mail wanneer het werd verhoogd. 

 

wat voor een verbinding heb je glasvezel ? of xDSL ? 

 

 

 


Ik heb een glasvezel verbinding van  50mb volgens de brief zal dit verhoogd worden naar 200mb


maar dus alleen een brief en geen mail ? 

mijn brief is gedateerd op 7-12  (dus maar 2 dagen voor de 9de die jij noemt), vervolgens een mail op 15-12 nog een mail op de 16de dat het de 18de zou in gaan,  dat is ook gebeurt. 

anders even bellen of mailen, tel nummer en mail stonden bij mij in de brief dus ik neem aan ook bij jou.

 

 


Ik heb zelf ook zo’n brief ontvangen maar ook hier is er nog niets gebeurd.
Op tweakers heeft iemand gereageerd met het verhaal dat er problemen zouden zijn ontstaan tijdens een batch van klanten die zouden worden overgezet naar hun beloofde snelheid. Deze zouden ze eerst willen oplossen voordat andere klanten aan de beurt zijn.

Een datum wordt hierbij niet genoemd. En ook niet of ze dichtbij een oplossing zijn. Dus nog even geduld hebben. 


Bedankt ik bel even


Ben wel benieuwd: heb deze brief ook ontvangen.