Skip to main content

Hier is nu een internetstoring, ik kreeg het bericht van KPN dat dit naar verwachting 16:15 (!) verholpen is, lekker handig met thuiswerken. Vraag: gaat mijn WiFi geheel automat weer werken dan?

Hoi! @RRA Daar zijn we weer. Ik heb een update voor je en het verhaal wat er aan de hand was/is. Bij het inslaan van een damwand is er een glasvezelkabel geraakt en twee koperkabels, hier zijn later achtergekomen. De reparaties zouden inderdaad begin deze week uitgevoerd worden. Bij aanvang van werkzaamheden bleek ook een gasleiding geraakt te zijn. Deze moest (vanzelfsprekend) eerst gerepareerd worden. Vandaag rond 1600 uur is de gasleiding gelukkig gerepareerd. Voor de veiligheid van de reparateurs mag er,  i.v.m. de gaslucht in de grond, morgenochtend pas gestart worden met laswerkzaamheden. We verwachten morgen om 15:00 uur een update te krijgen van de reparateurs. Het is probleem was dus veel groter dan voorheen gedacht werd. We konden klanten niet voorzien van een nieuwe update, omdat we naast de werkzaamheden van onszelf afhankelijk werden van andere aannemers die de gaslek moesten oplossen.

Hopelijk is het morgen opgelost. Laat je hier weer een reactie achter als het wel of niet is opgelost? 

 


De werkzaamheden zijn gisteren afgerond. Ik ga er dan ook vanuit dat je nu weer werkend internet hebt, RRA :)


Het doet het weer sinds gisterenmiddag!


Mooi, goed om te horen :) Gezien het hier om een netwerkverstoring ging kun je hier vergoeding aanvragen voor de dagen dat je geen diensten had.