Sinds dat wij overgestapt zijn van Ziggo naar Kpn hebben we constant nog problemen gehad. Internet wat continue wegvalt, het beeld op de tablet waar ik me babyfoon op kijk, al vanaf het begin contact via Messenger gehad, een nieuw modem ontvangen. Er werd gezegd dat als het probleem hierna nog niet opgelost was, we gratis een monteur zouden krijgen. Nu word er gezegd dat dit niet kan omdat het een wifi probleem is.. uuh, wie zegt dat dit een wifi probleem is ? Ik heb al vanalles geprobeerd maar het probleem blijft. Het stoom komt echt letterlijk uit me oren, en het liefst had ik ons abbonement bij kpn gisteren nog opgezegd als dat kon.
Wat heb ik een spijt van deze overstap. We zijn naar kpn gegaan omdat jullie het toen goedkoper konden aanbieden, dus de kosten voor een monteur kunnen we dus helaas niet betalen. Dus wat nu ? Maar gewoon elke keer alles opnieuw aanzetten, en de haperingen in het internet maar accepteren? Nou, dat word heel fijn dan 😠😔
Ik weet dat er meerdere apparaten kunnen storen in het netwerk, maar waarom hadden wij dit probleem bij Ziggo dan niet ? Qua apparatuur is er hier niks in huis veranderd.
Ik hoop dat jullie met een goede oplossing komen, want ik ben er wel een beetje klaar mee.