Skip to main content

Goedemorgen. Ik heb een huis uit jaren 80 gekocht en een verhuizing doorgeeft. Ik heb een bericht gekregen dat verhuizing was klaar en dat ik kon mijn modem aansluiten maar ik krijg steeds geen DSL verbinding. Ik heb de volgende aansluiting in de woonkamer :

 En ik heb deze kabel in de meterkast :

 

 

Alvast bedankt 

Op de KPN hoofdkabel in de meterkast is helemaal niets aangesloten. Dus dan kun je toch ook geen verbinding hebben? 
 

Het lijkt er op dat er op de KPN kabel een soort verdeler heeft gezeten die het signaal doorverbond naar de telefoonaansluitingen die je laat zien. Maar dat is allemaal gesloopt.


Gewoon iin voor mij info :De kpn kabel is die dat in de  tweede foto zit klopt? 


Ja, dat lijkt mij wel. Deze zou eigenlijk netjes afgemonteerd moeten zijn op een ISRA punt.

Dat zou normaalgesproken een KPN monteur voor je in orde maken als je deze het internet laat aansluiten.


Hi Mimmo, ik zie dat je dit dubbel hebt gevraagd. Hier je andere topic waar je ook antwoord hebt gekregen. Ik sluit dit topic voor het gemak, dan kun je daar verder je vragen stellen mocht je deze nog hebben.