Skip to main content

WTFFFFFFF  ga het echt zo aardig mogelijk proberen uit te leggen!!!!! .in juni heb ik een kpn glasvezel abonnement afgesloten, dit zou geleverd worden tussen 20/26 juni…26 juni werd 6 juli en 6 juli werd 26 november .. heb de klantenservice vaker gesproken dan mijn eigen familie en zit bijna in schuldhulp door al die online data kaartjes wat ik heb moeten kopen voor het hele gezin, maar oke! uiteindelijk heb ik geen glasvezel, want dat was ineens niet beschikbaar op dit adres , nu na twee maanden heb ik internet.. ik woon in een flat en mijn internet is nog slechter dan de Nederlandse regering!!!!! Ik heb 2 wifiversterkers aangeschaft (jullie noemen het SUPERWIFI BOOSTERS) dus met al mijn aangeschafte wifi boosters zou ik de hele flat op mijn wifi kunnen laten internetten! Me kind gooit gemiddeld 30 x per dag zijn controllers door de lucht en ik word regelmatig uit een videogesprek gegooid. Ik sta net bijna 35 minuten in de wacht en de verbinding wordt verbroken… ik ben in staat dat ik jullie SUPERWIFI VERSTERKERS VAN 199€ bij jullie door het hoofdkantoortje smijt !!! Was jullie internet maar net zo snel als de betalingsherinnering 🤡

Hoi @Gitana, welkom op ons forum!
Ik heb de offtopic discussie hierboven verwijderd maar ik heb wel een paar handige artikelen voor je:


Dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen met zaken als deze.

Als je liever direct contact hebt met de klantenservice kun je ons altijd gratis bereiken op 0800-0402