Skip to main content

Hi,

 

Ik loop er momenteel al bijna een dag tegenaan dat ik geen internet heb (geen bekabeld internet, en geen internet over wifi).

 

Lampjes: power = groen. Wireless = flikkerend groen. Internet = uit. Eco = uit. Service = oranje. En aan de onderkant staan l1 en l2 lampjes uit.

 

 

 

Ik heb modem herstart, herstellen geprobeerd, reset geprobeerd, 10 minuten van het stroom e.d. geprobeerd, maar steeds na opstarten is service weer oranje en internet uit.

Heb je al gebeld met de klantenservice 0800-0402 @winand12 ? Een een oranje lampje geeft meestal aan dat er een probleem is tussen de centrale en het modem. 


Heb je al gebeld met de klantenservice 0800-0402 @winand12 ? Een een oranje lampje geeft meestal aan dat er een probleem is tussen de centrale en het modem. 

Ik heb contact gehad en er word een  nieuwe modem opgestuurd. Ik kreeg alleen geen bevestiging per sms 


Weet je hoe je in moet loggen in het modem? Zoja doe dat dan even. Ga naar status en dan naar geavanceerd.  Van geavanceerd graag een screenshot plaatsen. Want de kans dat het modem kapot is lijkt me klein.


Hierbij de interface van het modem zoals gevraagd

 


Hoi @winand12, dat ziet er inderdaad niet uit als een defect modem. Dat ziet eruit alsof het modem helemaal geen signaal binnenkrijgt. Ik denk niet dat een nieuw modem een verbetering zal geven in dit geval. Als je het nieuwe modem hebt en die zoals verwacht geen verbetering geeft kan je ons het beste opnieuw bellen, ik verwacht dat er dan een monteur ingepland zal moeten worden.

Het kan ook zijn dat er een storing speelt in jouw omgeving, als dat zo is kan dat het ook verklaren.


Hoi @winand12, dat ziet er inderdaad niet uit als een defect modem. Dat ziet eruit alsof het modem helemaal geen signaal binnenkrijgt. Ik denk niet dat een nieuw modem een verbetering zal geven in dit geval. Als je het nieuwe modem hebt en die zoals verwacht geen verbetering geeft kan je ons het beste opnieuw bellen, ik verwacht dat er dan een monteur ingepland zal moeten worden.

Het kan ook zijn dat er een storing speelt in jouw omgeving, als dat zo is kan dat het ook verklaren.

Mijn modem is uit het niets weer gaan werken dus je had gelijk dat het geen defect was, hoe annuleer ik de levering van de nieuwe modem?? Of wordt deze naar jullie retour gestuurd als ik hem niet ophaal? 

 


Als je em niet ophaalt gaat ie automatisch weer terug.


Dat versterkt het vermoeden dat er mogelijk een storing buitenshuis gaande was, die dit veroorzaakte. Het kan zijn dat die nog niet bekend was als zijnde een storing toen je de klantenservice sprak, waardoor zij het toen nog niet wisten. 

Het nieuwe modem zal naar een servicepunt worden gestuurd, als je deze niet ophaalt zal die inderdaad worden teruggestuurd, Dat is voldoende.

Ik ben blij dat verbinding het nu weer goed doet!