Skip to main content

Hoi,

Wij hebben thuis al ruim drie maanden, misschien wel vier maanden geen/ steeds wegvallende internetverbinding.

Na allerlei tips en handelingen van/ door de medewerkers van KPN tot de oplossing gekomen dat een servicemonteur de meest juiste en passende oplossing is. Enkel wegens Corona is het wachten op het kunnen maken van een afspraak. Nu is augustus eindelijk in zicht, krijg ik van KPN de mededeling dat ik 50 euro moet betalen voor deze service. 
Wij betalen al deze tijd euro’s voor een product dat niet/ nauwelijks wordt geleverd.

Wat is uw tip want gevoelsmatig voelen wij ons flink beduveld door KPN.

Hoi @Maessie, welkom op het forum!
Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Is je wegvallende verbinding een draadloze? Zou je op een moment dat je wél wifi hebt onze online wifimanager eens stap voor stap willen doorlopen? Hier vind je ook nog advies voor slechte wifi!
Mocht dit de oplossing niet bieden, kun je dan je gegevens eens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kijk ik graag even met je mee!


Hoi @Maessie, is het nog gelukt bovenstaande stappen te doorlopen?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!