Skip to main content

Ik heb sinds 3 weken veel storingen. Internet valt af en toe uit. Aangezien ik me werk online doe is dat zeer storend. 

Heb je wat meer info? Type modem? Glasvezel of koper? Wat doen de lampjes op het modem bij uitval? Wat er er aangesloten op de experiabox of zit er qua randapparatuur? Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig of andere apparaten?


ik heb een Experia boxv10.  het lampje word eerst oranje en erna rood. er staat geen andere apparatuur.

ik heb alles met kabels behalve de laptop is via wifi.  wil erbij zeggen heb de laatste 6 jaar verder nooit problemen gehad.


Een rood en oranje lampje is nooit goed.  Vaak is er dan iets mis tussen de centrale en je modem.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd is momenteel een een dag of 5.


Wat bedoel je precies ? Een monteur langs laten komen of iets ?


Eerst gaat er een moderator reageren. Die zal metingen gaan doen waarschijnlijk en naar aanleiding daarvan aktie ondernemen.


Ik heb alles ingevuld. Bedankt voor je hulp 


Ik wil er nog aan toevoegen dat ik de foutcode stb-nmc-400 te zien krijg op de tv 


Goedemiddag @Joeri stolte. Ik heb meteen even met je meegekeken. De lijn meet vanaf hier weer goed op dit moment.
Ik zie wel dat je modem de afgelopen dagen vrij vaak herstart. Zou je deze nog eens een volledige reset willen geven door het paperclipknopje 10 seconden ingedrukt te houden?


De modem herstarten zichzelf meerdere keren. Sinds 2 dagen heb ik geen storingen meer. Ze zijn bij me aan de overkant aan het bouwen. Heipalen worden de grond ingeslagen etc. Zou dat ook een oorzaak kunnen hebben ?


Bedankt voor je terugkoppeling @Joeri stolte. Dat heien zou hier zeker mee te maken kunnen hebben.  Mocht het toch weer terugkomen dan weet je ons te vinden!