Skip to main content
Beantwoord

Internetverbinding valt de laatste weken steeds kortdurend uit

  • November 18, 2019
  • 35 reacties
  • 967 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

35 reacties

  • Auteur
  • Topper
  • December 9, 2019

Situatie is niet veranderd, valt nog steeds met regelmaat uit. Maar omdat tv-signaal alleen wat hapert, hebben we er niet altijd last van. Buren hebben geen problemen, nog nagevraagd. 
 
Heb geen reset naar fabrieksinstellingen gedaan. Vond wat ingewikkeld met dat pinnetje en las veel berichten dat het mis kan gaan. Heb wel nu het glasvezel modem herstart Je mag de reset voor me op afstand doen. Als daarna alles maar weer werkt ;-)


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 9, 2019

Prima, @M-G Dan ga ik dat doen. Alles zal werken, maar als je zelf iets hebt gewijzigd in je Experia Box qua instellingen of wachtwoorden is dat wel dat je opnieuw zal moeten instellen. Heb je zulke wijzigingen aangebracht? 


  • Auteur
  • Topper
  • December 9, 2019

Nee hoor, gelukkig niet ;-)


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 9, 2019

Prima, @M-G Ik heb hier gekeken en ik heb je Experia Box zojuist op afstand teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Ik ben heel benieuwd hoe het hierna gaat. Laat je het weten?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 12, 2019

En, @M-G Hoe is de status nu? Ik ben erg nieuwsgierig! 


  • Auteur
  • Topper
  • December 12, 2019

Ik dacht ik kijk het even aan voor ik reageer. Voor zover ik nu ervaren heb, gaat het goed! Nog even een paar dagen aankijken wat mij betreft.


  • Auteur
  • Topper
  • December 13, 2019

Helaas, het heeft niet geholpen. Net weer een onderbreking van een aantal minuten. Hoe nu verder?


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 16, 2019

Hallo @M-G Zoals net besproken: ik zie toch een paar zaken terugkomen uit de metingen die ik doe. We hebben een afspraak ingepland om een storingsmonteur bij je lang te laten komen. Ik hoop van harte dat hij / zij het probleem weet op te lossen. Ik hoor natuurlijk graag hoe het is afgelopen. 


  • Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • December 21, 2019

Monteur (escalatiemonteur, heel deskundig!) is geweest. Hij heeft glasvezel modem vervangen. Hij dacht dat de storing te maken had met mijn eerdere omzetting en weer terugzetten van  bandbreedte internet. Als de storing terugkomt moet de Gbic chip in de wijkcentrale vervangen worden. Tot nu toe gaat het goed! 


Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • December 23, 2019

Ha @M-G Fijn om te lezen dat je zo goed bent geholpen. Ik ga er graag vanuit dat het goed blijft gaan. Trek gerust aan de bel als er toch nog iets opduikt!