Skip to main content
Antwoord

Internetverbinding via V9 vervalt steeds deels waardoor niet alle websites bereikbaar zijn

• January 22, 2025
  • 8 reacties
  • 118 keer bekeken

De laatste paar dagen moet ik mijn router Experia Box V9 steeds zich weer opnieuw laten instellen omdat mijn internetverbinding gedeeltelijk wegvalt. Ik kan, bijvoorbeeld wel via ziggo tv kijken en sommige weblocaties bereiken, maar mijn meel en het gros van het web is onbereikbaar. Er zijn geen storingen gemeld. Wat is er aan de hand?

Beste antwoord door JanD

Beste ​@Onraad de V9 is EndOfLife (EOL).

Heb je nooit van KPN een mail ontvangen voor een omruilregeling naar een nieuwer modem of de mail gemist?

Zie onderstaande link om de modem om te ruilen:

https://www.kpn.com/service/internet/omruilen-modem

Succes

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Beste ​@Onraad de V9 is EndOfLife (EOL).

Heb je nooit van KPN een mail ontvangen voor een omruilregeling naar een nieuwer modem of de mail gemist?

Zie onderstaande link om de modem om te ruilen:

https://www.kpn.com/service/internet/omruilen-modem

Succes

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 22, 2025

Hoe kan het dat je nog een v9 hebt? Die wordt (al lang) niet meer ondersteund en dus steeds minder stabiel. 

Je zal hier al 'lang' geleden een omruil verzoek voor hebben gehad. Nooit op in gegaan?

Zie reactie JanD voor omruilen. 

• Auteur
  • January 22, 2025

Tot nu toe heeft dat ding perfect gewerkt en nee, ik heb nooit een aanbieding van de KPN gehad om de router te vervangen. Ik zal eens een balletje opgooien. Bedankt.

• January 22, 2025

Ik zal eens een balletje opgooien. Bedankt.

Je moet geen balletje opgooien. Maar gewoon de link van Jan volgen.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • January 24, 2025

Hoi ​@Onraad. Dat zijn wat vage klachten die je omschrijft en begrijpelijk dat je dan even navraag doet of er meer speelt. 

Voordat we helemaal in dit probleem gaan duiken en onderzoeken wat er aan de hand is, is het verstandig om het modem om te ruilen zoals ​@JanD al aangeeft. Het kan goed zijn dat je verouderde V9 deze problemen veroorzaakt en dan is het zo opgelost met een nieuw modem. Heb je al een omruilafspraak kunnen maken? 

Ik zal eens een balletje opgooien. Bedankt.

Je moet geen balletje opgooien. Maar gewoon de link van Jan volgen.

Je input wordt gewaardeerd, maar dit kan wel wat aardiger ​@Marlon92

• Auteur
  • February 7, 2025

Ja hoor, dat heb ik braaf gedaan, maar mijn vraag is niet beantwoord hoe het komt dat die oude router altijd prima heeft gewerkt en op een gegeven moment alleen delen van webbestanden doorgeeft. Louter technische interesse (voor een niet-techneut).

as

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 10, 2025

Ik ben bang dat ik daar geen antwoord op heb ​@Onraad, daar heb ik te weinig verstand van. De problemen zijn nu wel voorbij sinds je je nieuwe modem hebt aangesloten? 

• Auteur
  • February 11, 2025

Jawel (en bedankt).