Skip to main content

Te vaak valt de wifi internet verbinding uit met de aanduidingen:  

1. kan IP adres niet vinden

2 .Wifi verbinding wacht op verbetering netlijnkwaliteit.

Deze systeem reacties op mijn Taps en Smartphoon ontvang ik ook vlak naast de Experia box v10 en de KPN wifiversterker.

De  ontvangst vd TV's hebben weining storing

Na veel gedoe kan de wifi internetverbinding wel weer geactiveerd worden.

Kan dit probleem verbeterd worden?

Erratum., probleem niet verbeteren, maar is er een oplossing voor slechte netlijnkwaliteit


Welke versterker heeft u? Wit of zwart? Rond of vierkant?


De wifi versterker is wit en vierkant.


Hoi @m.brouwers . Welkom op het forum. 

Wat een hinderlijk probleem. Heb jij de experiabox al eens helemaal gereset? (via het gaatje, met een paperclip?)

Is de versterker met een kabel aangesloten? En welke lampjes branden daar nu op?


Experiabox als eens eerder gereset, ook regelmatig te trucje met het uittrekken van de stroomstekker gedaan, waarna meestal de wifiverbinding herstelt. Vandaag weer internet met wifi

De wifiversterker is niet met een kabelverbonden met het modem. De lampjes op de wifiversterker  die branden zijn blauw en rose/paars


Dank voor de info. Op die manier is de versterker meestal niet heel effectief. Een kabel levert veel meer rendement op.

Los daarvan is het misschien een idee om de wifi versterker uit te zetten en de wifi manager te doorlopen. Je kunt dan aangeven hoe de wifi op verschillende plekken in jouw woning is.

Als de snelheid en kwaliteit onder de maat is zal de wifi manager gratis apparatuur opsturen. (zwarte wifi versterkers) waarmee jij een beter netwerk kunt krijgen. Let op: Je zult deze versterkers bedraad moeten aansluiten en op tactische plekken in jouw woning plaatsen.

 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


De wifi aanduiding " wacht op betere netlijnverbinding " bleef aanhouden.

Afgelopen weeoch maar maar een gaatje door de muur geboord en de kabel van de wifiversterker kunnen aansluiten op het modem, waarmee het probleem is opgelost.

 

 


Super! 


Opgelost probleem