Skip to main content

Ik zou op 4 juni mijn pakket krijgen, tv, internet en vaste telefoon. Er moest nog glasvezel gekoppeld worden vanaf de woning naar een centrale. Dit werd beloofd op 19 juni. Vanaf die datum zou ik gebruik kunnen maken van internet, tv en vaste telefoon. 

Ik kreeg een noodpakket, 5gb aan internet per dag (terwijl er 15gb per dag werd beloofd), hiermee moest ik ook tv streamen. Dit is net camperen…

Contact opgenomen met kpn, die konden gelukkig ook een noodpakket aanbieden, gelukkig ook 30 zenders op tv. Ik probeerde het in te stellen, antenne doet het niet. Het draadje lijkt kapot. Antenne werkt ook niet. Nu moet ik er wéér achteraan bellen, terwijl ik wel al betaal. Nog niet in de kpn app tv kan kijken etc. 

Ik was zo enthousiast over kpn maar ben het nu wel zat. Medewerkers die dan zeggen: "of door de zure appel heen bijten, of overstappen naar een andere provider". Dat voelt niet alsof ze het willen oplossen. 

Het klinkt allemaal zo mooi, maar het is voor mij een grote teleurstelling...hopelijk komen ze snel het glasvezel aanleggen. De monteur die langs zou komen en een afspraak met me zou maken heeft nog steeds niet gebeld…

Hij zou week 25 of weel 26 komen. Nog steeds geen afspraak en ja ik heb zelf ook nog een baan. 

Ik hoop snel wat te horen en het allemaal aan te kunnen sluiten! 

 

 

Dat klinkt inderdaad als een hele stroeve start van jouw abonnement @R.Buijs, dat vind ik oprecht jammer. Is het uiteindelijk nog gelukt om een nieuwe antenne te bemachtigen? Hoe vervelend het soms ook is, bellen met 0800-0402 is dan vaak toch het snelst.


Reageer