Skip to main content

Vandaag zou mijn internet abonnement van KPN overgezet worden naar mijn nieuwe adres (verhuizing).

De verhuisdatum is ruim op tijd doorgegeven en apparatuur heb ik ontvangen en aangesloten.

Maar de ‘internet’/connection lampjes blijven knipperen en er is geen verbinding. Ook heb ik geen sms ontvangen dat de aansluiting is overgezet.

Op mijnkpn blijft de bestelling status staan op ‘bereid uw installatie alvast voor’.

Is het normaal dat het overzetten van de verbinding zo laat op de verhuisdag gebeurt of gaat er iets fout?

Eveline

 

Hoi @Eveline1995, welkom op ons forum! In principe hoort het natuurlijk te werken vandaag. 
Heb je hierover al contact gehad met mijn telefonische collega's op 0800-0402? Die kunnen altijd het snelst even met je meekijken!


Hoi @Eveline1995, welkom op ons forum! In principe hoort het natuurlijk te werken vandaag. 
Heb je hierover al contact gehad met mijn telefonische collega's op 0800-0402? Die kunnen altijd het snelst even met je meekijken!

Dank Thomas! Ik probeerde vanmiddag te bellen, maar toen kreeg ik enkel een sms met de link naar de bestelstatus en werd de verbinding verbroken.


Als je belt krijg je de eerste keer inderdaad een link waarmee je zelf dingen kunt proberen. Als het daarmee niet gelukt is en je belt opnieuw (vanaf hetzelfde nummer) herkent het systeem dat en zal je wel in contact komen met een collega die direct met je mee zal kunnen kijken.


Ik heb gisteren gebeld met de klantenservice en met anderhalve dag vertraging heb ik nu gelukkig internet! Dank voor jullie reacties.