Skip to main content
Beantwoord

Invoerkabel te kort om muur te kunnen isoleren - Wat nu?

• December 9, 2025
  • 33 reacties
  • 419 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Klasssss
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • December 10, 2025

Dankjewel voor je goede hulp hoor!! Bedankt ik stuur het naar mijn broer misschien dat hij dat kan doen ☺️

Klasssss
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • December 10, 2025

Heb die kabel van je link. gelijk besteld! Ga gewoon proberen haha super bedankt 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • December 10, 2025

Dan wil ik wel even melden dat ik geen ervaring heb met de site en geen aandelen heb in dat bedrijf. Was gewoon het eerste wat ik zag toen ik google opende. Het gaat vast goed komen, volgens mij ben je nu voldoende voorbereid. Lekker bellen de 15e dat de installatie niet zelfstandig lukt en die monteur die het komt installeren gaat hem dan voor je verlengen.

Laat je ons de afloop nog wel weten als het allemaal is gelukt?

Fijne avond!

Klasssss
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • December 10, 2025

Haha als je aandelen had, dan had je vast een duurder artikel gestuurd. Vond dit wel goedkoop. Maar heb er dan ook geen verstand van.  
jaa ik ga laten weten hoe het is gegaan volgende week. Bedankt! 

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20

Hi ​@Klasssss, welkom op de KPN Community!

Ik zie dat je met de hulp van monteur ​@Ik_Combineer al tot een oplossing bent gekomen. Hopelijk lukt het zo om de aansluiting tot gereed te krijgen.

Lukt het niet, dan is de tip van monteur ​@joey92 een goeie: je kunt jouw aansluiting laten aanpassen of verplaatsen via mijnaansluiting.nl. Het is in ieder geval niet de bedoeling om dit zelf te doen, omdat het KPN eigendom is.

Mochten we je in de toekomst nog ergens anders mee helpen, maak dan gerust een nieuw topic aan. Onze community denkt graag met je mee.

Klasssss
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • December 18, 2025

Update: 

heb nogmaals op mijnaansluiting.nl aanvraag gedaan met nieuwe fotos. En toen bericht gekregen dat het gratis gemaakt werd. Dus wacht nu tot ze contact opnemen. Heb kpn provider afgezegd op advies van hun. 

Klasssss
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • December 22, 2025

ik hebb ​​​​ vanochtend weer gebeld want ik had nog steeds niets gehoord van die kpn monteur via mijnaansluiting en toen is het doorgestuurd naar de manager. En er is vanochtend meteen een kpn monteur geweest en die heeft die aansluiting die binnen kwam iets aan vast gemaakt en dat via plafond naar meterkast gedaan. Dus nu zit de aansluiting mooi in de meterkast. 
hij had halfuurtje werk ofzo. 
dus super blij! En dit was dus gratis. Terwijl ik eerst een verplaatsing had aangevraagd en dat was bijna 900 euro. En toen nogmaals aangevraagd met deze fotos. En dit was wel gratis. Maar het is een oud huis dus er was sowieso al nooit zon kpn kastje. Dus heel blij dat het gemaakt is nu. Bedankt voor jullie berichten en hulp! 

• December 22, 2025

Kijk ! Dat is goed om zien, een creatieve praktijkgerichte monteur.
Ook fijn dat je het nog even laat weten hier, TE VAAK zie we dat niet hier.