Skip to main content

Samsung mobieletelefoons geven aan dat ze het IP adres niet kunnen ophalen. Af en toe valt ook de wifi verbinding opmijn laptop weg. Ik heb de router al meerdere malen gereset, maar dit helpt niet. Mijn router is een experiaboxV12 en heb 2 super wifi punten

@Amblavuurtoren Staat wifi op de Box 12 soms nog aan ? Als de 2 super wifi punten aan staan, dient de wifi op de V12 uit te staan. Het lampje Wireless op het modem blijft branden? Het kan 5 tot 10 min. duren voor dat het lampje uitgaat. Blijft het lampje Wireless op het modem groen branden na het aanslui‑ ten van de Experia WiFi? Het lampje Wireless kun je het uitzet‑ ten door middel van het indrukken van de knop Wireless.


@HansaanZet Het rare is dat de wifi op de telefoon het eerst altijd wel deed. Sinds gisteren helaas niet meer. Er is geen update geweest met de telefoons en op de laptop doet de wifi het wel.


Dag @Amblavuurtoren, welkom! Balen dat je sinds kort problemen met wifi op jouw telefoon ervaart. Je zou allereerst eens naar de tip van @HansaanZet kunnen kijken. Daarnaast kan het helpen om het netwerk op jouw telefoon opnieuw in te stellen. Zou je alle onthouden wifi netwerken eens willen vergeten. Hier vind je instructies voor iPhone & Android. Vervolgens kan je opnieuw met het wifi netwerk verbinden. Zorg ervoor dat je de ‘mobiele gegevens UIT’ hebt staan. 


@HansaanZet Ik heb het de Wifi op de V12 uitgezet dmv de knop aan de zijkant. De 2 wifi punten zijn nog aan en op het moment heb ik weer wifi op de telefoons. Hopelijk blijft dit ook zo :relaxed: . Bedankt voor de tip!

 


Fijn om te lezen! Mocht je in de toekomst toch weer tegen problemen aanlopen, laat het gerust weten. We helpen je graag verder. :blush: