Skip to main content

Mijn IP adres wijzigt dagelijks, ik heb dus elke dag een andere IP-adres, vaak ook dezelfde dag waardoor ik gedurende dezelfde dag diverse IP-adressen heb. Hierdoor ondervind ik problemen om vanuit thuis te werken omdat ik op een server moet inloggen die geen dynamische IP ondersteunt. Uit diverse forums begrijp ik dat alle prive IP adressen dynamisch zijn, maar dat dit in de praktijk betekent dat prive ip-adressen maanden, zo niet jaren hetzelfde blijven. 

 

Hoe komt het dat mijn ip-adres zo vaak wijzigt en wat kan ik eraan doen zodat mijn ip-adres zo lang mogelijk niet verandert?

 

Mvg,  

Maak je gebruik van een VPN?


Je hebt het allemaal goed begrepen @SillyCarnivore , officieel heb je een dynamisch IP-adres, dat in de praktijk zelden of nooit wijzigt.

Geef in MijnKPN binnen je profiel aan dat je op de hoogte wilt blijven van het wijzigen van je IP-adres, dat kun je dus aanvinken, dan zou je dus bijna dagelijks, zo niet meerdere malen per dag een mail moeten krijgen, een mooie controle en daar dan melding van maken bij KPN voa 0800 0402.

 


Reageer