Skip to main content
Beantwoord

IP adressen worden niet toegekend

• March 23, 2020
  • 4 reacties
  • 56 keer bekeken

Hetzelfde probleem als Koen hier. Ook tijdje geen probleem gehad, maar moet nu dagelijks de router herstarten. 
Ik heb overigens ook 2 Dvs in gebruik voor tv ontvangers. 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door T-Jerry

Hoi Erik, thanks voor je reactie. Er was ook nog een eigen topic met mijn vraag. Ben inmiddels achter het probleem. Beide dvs gereset en opnieuw gekoppeld en geen probleem meer gehad. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 24, 2020

Ik ben benieuwd wat er gebeurt als je helemaal niets aan al uit op het modem? Wil je dat testen?

• Auteur
  • March 25, 2020

Ik ben er inmiddels achter dat het aan de dvs650 ligt of de combinatie dvs650 & experiabox. Gisteren de dvs ontkoppeld en geen probleem meer gehad. Ik vind het wel vreemd dat deze voor problemen zorgt voor WiFi, want ik gebruik hem alleen voor de tv ontvanger. Wie weet hoe dit opgelost kan worden? Alle lampjes blijven wit branden overigens op de DVS650. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 26, 2020

Hoi Jerry, welkom! Dat is inderdaad onverwacht dat de DVS er invloed op heeft. Heb je de mogelijkheid om de Experia Box wat verder weg te plaatsen van de dichtstbijzijnde draadloze adapter?

• Auteur
  • Antwoord
  • March 26, 2020

Hoi Erik, thanks voor je reactie. Er was ook nog een eigen topic met mijn vraag. Ben inmiddels achter het probleem. Beide dvs gereset en opnieuw gekoppeld en geen probleem meer gehad.