Skip to main content

Goeiedag ik heb vandaag een router gekocht en aangesloten, dit is de reden om dat ik mijn ip wil veranderen, ik heb een dynamic ip gekozen en de mac adress veranderd maar mn ip wilt niet changen, ik wou hem ook changen omdat ik vaak geddost wordt, ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen

Hallo @Anoniem_ 

 

Helaas voor jou, maar ip-adressen zijn tegenwoordig redelijk vast en horen bij de aansluiting, een andere router aansluiten of mac-adres veranderen werkt niet meer.

KPN zal je ook geen andere ip-adres toekennen om deze reden, anders zit straks een andere klant die jouw oude ip-adres krijg met jouw ddos probleem opgescheept.

 

 


weet u hoe ik hem moet veranderen of iets?


Verhuizen of een andere internet provider nemen.

Maar waarschijnlijk heb je dan binnen korte tijd weer hetzelfde probleem.

Om dit soort problemen te voorkomen kan je het beste via een VPN dienst gaan gamen, dan zien ze jouw eigen ip-adres niet meer.

Die ddos aanvallen zullen waarschijnlijk wel weer stoppen na een tijdje.


veranderd het niet na een bepaalde tijd?

 


Alleen als KPN het netwerk aanpast kan het wel eens veranderen maar dat komt zelden voor.


en als ik een nieuwe modem bestel heb ik dan ook een nieuwe ip


Ik heb al ruim 15 jaar hetzelfde IP.

Ondertussen abonnement gewijzigd (3 x ) en ook 4 x ander modem, en verhuisd. Dat geeft dus allemaal geen nieuw IP.

Enige wat wel een nieuw IP geeft: andere provider nemen.

Maar waarom zou je je IP willen wijzigen?


ik zou mn IP willen veranderen omdat ik vaak wordt geddost en mn IP is geleaked


ik zou mn IP willen veranderen omdat ik vaak wordt geddost en mn IP is geleaked

Hallo @Anoniem_ , KPN wijzigt geen IP-adressen op verzoek, daarmee verplaats je jouw ellende naar een andere klant.

 


ik zou mn IP willen veranderen omdat ik vaak wordt geddost en mn IP is geleaked

Helaas@Anoniem_ , maar daar zal KPN niet in meewerken.

Enige wat wel een nieuw IP geeft: andere provider nemen.

En dan moet je zuiniger zijn op je ip adres, anders gebeurt daar hetzelfde. Gebruik een VPN!!


ik zou mn IP willen veranderen omdat ik vaak wordt geddost en mn IP is geleaked

Dan heb je toch iets erg slordigs gedaan. Normaliter komt je IP niet publiek.

Helaas lijkt dit binnen de gamingwereld nog al eens voor te komen. (vind ik wel sneu, maar ja….)