Skip to main content
Beantwoord

ipv6 uitzetten op Experia box 10 lukt mij niet

  • January 13, 2021
  • 7 reacties
  • 310 keer bekeken

Voor het draaien van specifieke software voor thuiswerk moet ik op mijn Experia Box 10 de Ipv6 uitzetten. het lukt mij niet.  Hoe moet ik dit doen?

Beste antwoord door wjb

Het is een V10a

Dan staat het wachtwoord op een sticker die aan de achterzijde onder een schuifje verstopt zit.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

wjb
Wijsgeer
  • January 13, 2021

Wat lukt er dan niet?

Kan je inloggen op http://192.168.2.254?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2021

Nee kan ik niet op inloggen. Hij zegt mijnmodem.kpn maar safari kan de server niet vinden . 

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2021

excuus mijn slimme dochter roept net zet NordVPN uit. Net gedaan en nu kan ik er wel bij. maar hij vraagt om password. Username in scherm is admin.


wjb
Wijsgeer
  • January 13, 2021

Heb je een V10 (zonder a) of een V10a?

Als je een V10 (zonder a) hebt dan is de.eerste keer dat je inlogt het wachtwoord leeg.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 13, 2021

Het is een V10a


wjb
Wijsgeer
  • Antwoord
  • January 13, 2021

Het is een V10a

Dan staat het wachtwoord op een sticker die aan de achterzijde onder een schuifje verstopt zit.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 14, 2021

super. Hartelijk dank ik ga het zo proberen.