Skip to main content

Al weken wordt ik door dit nummer gebeld, soms vaker dan eens per dag, maar als je opneemt wordt de verbinding verbroken. Als je terugbelt wordt er niet opgenomen. Volgens klantenservice kpn is dit een door kpn ingehuurd bedrijf voor telefonische verkoop. Met mijn klacht kon kpn niets doen. Dus in de app iedere vorm van mij benaderen uit gezet en het nummer geblokkeerd. Online staan veel klachten over dit nummer. Ik vind het erg onzorgvuldig van kpn dat mijn gegevens aan deze onbetrouwbare partij worden doorgespeeld. Ik heb mij ook niet aangemeld voor telefonische verkoop en stond altijd in het bel me niet register. Bij afsluiten abonnement ook aangegeven dit niet te willen. Als dit niet stopt zeg ik al mijn diensten bij kpn op. Willen jullie aub stoppen met deze telefoon terreur en zorg ervoor dat klantenservice de klant kan helpen met deze klacht. 

Dit is geen telefoonnummer van kpn. 

Enige wat je bij kpn kunt aangeven dat kpn zelf niet belt met aanbiedingen. Kpn belt zelf met 088 nummers. 

https://www.kpn.com/service/veelgebruikte-telefoonnummers-kpn.htm

Dit is gewoon een onafhankelijke verkoper naar mijn mening. Heel irritant. Gelukkig kun je tegenwoordig nummers blokkeren op het vaste nummer. 

Ook op alleen netnummer. Als je dus alleen 085 blokkeert kan geen enkel nummer daarmee je nog bellen. 


Dank voor je reactie Peter, 

 

kpn zegt zelf dat dit nummer van een bureau is waarmee zij werken. Heb vandaag na een paar pogingen iemand aan de lijn gekregen. Zij nemen op met ‘kpn’. Ik ben inmiddels uit hun systeem gehaald is mij verzekerd. Kpn had mijn gegevens in de eerste plaats niet mogen delen, omdat ik bij het afsluiten van mijn contract heb aangegeven dit niet te willen. Laten we hopen dat ik niet meer wordt lastig gevallen met telemarketing


Hier ook al, telefoon merkt dit al op als spam.

 

Irritante honden zijn het, ja ik heb sim only van KPN met 5G en geen vdsl internet en TV abonnement en dat wil ik ook niet.

 

Ze bellen als ik aan het werk ben of als ik thuis ben.


Ik word ook gebeld door dit nummer, maar op mijn mobiel. Inderdaad, zoals de melder aangeeft, als je opneemt wordt de verbinding verbroken. Voor zover ik weet is dit nummer niet bekend bij KPN, in elk geval niet officieel. Nog veel irritanter, de mobiel is mijn werktelefoon, die met name gebruikt wordt om ernstige storingen te melden. Dus deze is cruciaal voor mijn werk, en als die afgaat dan is het in het algemeen omdat er met hoge prioriteit iets moet worden opgelost. Wat mij betreft is dit gewoon telefoonterrorisme. Anyway, ik heb het nummer in mijn blokkeerlijst gezet.


een telefoonnummer kan je gewoon blokkeren althans dat kan bij mijn telefoon dat die gelijk opgehangen worden oid en dus ook geen voicemail kan inspreken


Ik werd vandaag gebeld door nummer 085-0480801, blijkbaar ook van KPN marketing. Maar in dit geval kreeg ik dan wel een persoon aan de lijn. Ik heb meteen gemeld dat ik er NIET ben gediend van om op dit toestel gebeld te worden voor deze onzin. Het nummer zou als het goed is uit de lijst worden gehaald. Laten we hopen dat dit voldoende was.


Geachte KPN,

Ik schrijf u om mijn diepe frustratie te uiten over de herhaalde zakelijke aanbiedingen die ik van uw kant ontvang via telefoongesprekken. Hoewel ik duidelijk in het "Bel-Me-Niet Register" sta en mijn voorkeur heb aangegeven om niet te worden benaderd, word ik bijna dagelijks lastiggevallen met telefoontjes over zakelijke voordelen.

De frequentie en vasthoudendheid van deze oproepen zijn dermate irritant geworden dat ik serieus overweeg om juridische stappen te ondernemen, zoals het indienen van een officiële klacht of aangifte. Ik begrijp dat marketing belangrijk is, maar dit voortdurende negeren van mijn voorkeuren tast mijn vertrouwen aan als klant.

Ik verzoek u vriendelijk om onmiddellijk te stoppen met deze storende telefoongesprekken en ervoor te zorgen dat mijn gegevens correct worden geüpdatet in uw systeem, zodat ik niet langer ongewenste telefoontjes ontvang. 


Hoewel ik duidelijk in het "Bel-Me-Niet Register" sta

Dat bestaat en geldt al zo'n jaar of 2 niet meer, @Ibrahim Kilic . De website is ook al 2 jaar niet meer beschikbaar ( http://bel-me-niet.nl ). 

Er is nu het “recht van verzet / vergeten”. Dat dien je aan te geven bij de dienst die je belt.

Verder kun je op je vaste telefoon inkomende nummers lekker blokkeren. Via MijnKPN. Website versie en de app op je mobiel.

Inkomende nummers op je mobiel blokkeren kan via het toestel zelf. Instelling in de bel-app.

Verder kun je dit melden bij Consuwijzer. 

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/bescherming-van-consumenten/vraag-en-antwoord/ongewenste-telefoontjes-van-bedrijven-en-goede-doelen