Skip to main content

 

Ik heb een kastje gekregen (dat zwarte kastje) waar de glasvezelaansluiting in moest komen. Ik heb dat met een beetje gekunstel voor elkaar gekregen en het werkt. Alleen ziet het er een beetje kwetsbaar uit (blauwe glasvezeldraadje). Heb ik iets verkeerd gedaan? Of heb ik het verkeerde apparaat gekregen?

 

Alvast bedankt voor de reactie!

Het is ook zeer kwetsbaar een kleine bocht, knik of buig diameter verminderen en je vezel is al kapot.
Desondanks heb je een NT (zwarte kastje) dat niet geschikt is voor dit FTU (witte kastje).
Zeer waarschijnlijk dat u een monteur moet gaan regelen via de website of 0800-0402
 


Dit had helemaal niet zo gemoeten. U heeft een totaal verkeerd kastje ontvangen.

Waar komt dat blauwe draadje vandaan?


Waar komt dat blauwe draadje vandaan?

Uit het witte kastje.
Zo te zien op de foto. :-)

Ik heb dat met een beetje gekunstel voor elkaar gekregen

Knap gedaan, creatief ook.

en het werkt.

Niet meer aan komen dan . .

Maar daar zullen anderen wel anders over denken . . .

 


Asjeblieft je hebt 14 dagen om kosteloos een monteur te boeken na installatie. Doe dit ook en deze repareert kosteloos dit probleem. Het ziet er niet uit, is kwetsbaar en voor een eventuele volgende bewoner niet meer aan te sluiten.


Ik gok dat het er net zoals dit ongeveer uitziet van binnen (concullega) enkele meters opgerold achter de afdekkap;

 

Lijkt mij dat het blauwe vezeltje dus los is geschoten en nu zeer kwetsbaar is geworden, dus monteur regelen.


Hoi @Arjan vs . Wel stoer dat je het aan de praat hebt gekregen maar ik sluit me aan bij de rest.  Dit is veel te kwetsbaar zo.

Heb je al gebeld met 0800 0402 voor een monteur? 


En mogelijk kunnen we een teammanager van de monteurs informeren. Je bent duidelijk creatief en oplossingsgericht. Vast dat er een baan als monteur bij KPN is weggelegd voor jou.


En mogelijk kunnen we een teammanager van de monteurs informeren. Je bent duidelijk creatief en oplossingsgericht. Vast dat er een baan als monteur bij KPN is weggelegd voor jou.

Nou... als monteur is het volgens mij niet de bedoeling zulke oplossingen te verzinnen 😄


En mogelijk kunnen we een teammanager van de monteurs informeren. Je bent duidelijk creatief en oplossingsgericht. Vast dat er een baan als monteur bij KPN is weggelegd voor jou.

Nou... als monteur is het volgens mij niet de bedoeling zulke oplossingen te verzinnen 😄

Ja als monteur zou je in zo,n geval een SC/UPC naar SC/UPC patchkabel gebruiken met koppel blokje SC/SC als tijdelijke oplossing.

@Arjan vsals ik jou was voorzichtig de nt (zwart kastje) iets omhoog hangen.

De belasting op de glasvezel gaat niet lang goed.

En een afspraak met een monteur maken.

Dit is het verkeerde glasvezel kastje.

Deze moet je hebben.