Skip to main content

ik heb een 200 Mbps pakket gecontracteerd, toen ik het modem ontving was de y-kabel om aan te sluiten pairbonding (y-kabel), mijn verbinding is niet geschikt voor deze kabel. Ik had een afspraak gemaakt met de monteur, maar deze werd geannuleerd omdat ik het modem had aangesloten. Omdat mijn verbinding PTT is (de connector met 4 punten) zag ik op dit forum van je dat ik het kon doen terwijl de technicus arriveerde  https://forum.kpn.com/internet-9/hoe-moet-ik-de-y-kabel-en-modem-aansluiten-in-de-woonkamer-607737

omdat ik meer dan 1 week moest wachten, behalve ik zag dat met de ptt stopcontact alleen de snelheid word minder en inderdaad ik krijg 80 van 200 mbps. maar ik heb de internet nodig om te werken. mijn vraag is wat moet ik doen. ik heb 3 dagen een afspraak te maken geprobeerd maar zonder succes.

mijn vraag is: is nog steeds de monteur gratis ? aangezien mijn verbinding niet geschikt is voor pairbonding. 

 

aan de Aan de andere kant heeft de modem die ik heb ontvangen krassen op de behuizing. is het normaal?

 

 

 


Hi @Luisdanielcd, mijn collega heeft in het topic wat u benoemde eigenlijk het perfecte antwoord al gegeven. Contact opnemen met de klantenservice op 0800-0402 en vraag om een kosteloze installatiemonteur omdat uw aansluiting niet geschikt is. 


Reageer