Skip to main content

admin: titel aangepast ivm vindbaarheid

waar kan ik deze nog kopen

admin: reacte verplaatst naar eigen topic


Hallo @Ingrid Vd Ven , Marktplaats of soortgelijke websites?

Misschien dat een van de forumleden, die bij KPN als monteur werkzaam zijn nog advies kunnen geven?

Succes.

admin: reactie verplaatst


@Ingrid Vd Ven Mascotte in Nijmegen heeft ze nog via marktplaats  ≥ afdekplaat ISRA punt PTT telefoon kpn — Overige Huis en Inrichting — Marktplaats

admin: reactie verplaatst 


@Ingrid Vd Ven ,Dit isra punt mag je niet zelf vervangen.Wat is de reden dat je deze graag wilt kopen?Ik heb er nog wel 1 liggen maar die is ook niet nieuw natuurlijk.Zoek je alleen het afdekklepje omdat die bv vergeeld ofzo is?Of hem helemaal?


Ik ben ook wel benieuwd waarvoor dit is! Ik heb nog wel ongebruikte varkenssnuit contactdozen in de bus liggen maar dat is enkel het binnenwerk en het ronde witte plaatje ervoor. 


@NHendriks,Jij mag toch geen isra punten aan particulieren geven?Of zit ik helemaal mis en mag de consument alles?


@NHendriks,Jij mag toch geen isra punten aan particulieren geven?Of zit ik helemaal mis en mag de consument alles?

Dat klopt! De varkenssnuit wordt echter ook enorm veel voor binnenbekabeling gebruikt, bijvoorbeeld van een oud intern telefonie-netwerk. Dat is ook de reden dat ik die van een oud-collega die met pensioen ging gebietst heb. Ik zie ze ook in enorm veel variaties voorbij komen hiervan, bijvoorbeeld in een afdekraam naast coax en twee keer wandcontactdoos.

 

Vandaar mijn vraag ook waarvoor dit dient 😁


waar kan ik deze nog kopen

admin: reacte verplaatst naar eigen topic

Ik heb een tijdje geleden zo'n wandcontactdoos gehaald uit een te slopen woning uit de zestiger jaren. De woningcorporatie had er geen bezwaar tegen, want de boel ging toch plat. Misschien een idee voor je als er ergens in de buurt gesloopt gaat worden?

Piet.