Skip to main content

 Hallo,

 

Onderstaand enkele foto's toegevoegd, waarop de aansluiting zichtbaar is. In de meterkast zelf is geen kabel terug te vinden. Woning betreft een (gehuurd) appartement ‘70 jaren. Is deze aansluiting in de slaapkamer voldoende om een modem op aan te sluiten voor enkel internet of zal er toch gekeken moeten worden om de aansluiting in de meterkast te herstellen?

 

Alvast bedankt,

Gr Sander

 

Hoi @sndrjnssn, welkom hier. 

Dit zit er wel uit als de zogenaamde varkenssnuit aansluiting. Dit zou dan ook zeker het aansluitpunt kunnen zijn. 

Heb je trouwens al een aanvraag lopen? Of nog niet? Vul voor de zekerheid jouw profiel eens in, dan kijk ik eens mee. Want kan ook wel zijn dat hier even een monteur bij moet omdat het niet afgedekt is. 


Hi @Bart_Z , thanks voor het snelle antwoord. Op dit moment loopt nog geen aanvraag, wilde allereerst checken of het mogelijk is met deze aansluiting.

Het aansluitpunt is afgedekt, heb het kapje eraf gehaald zodat ik een foto van de binnenkant kon maken. Mocht het niet mogelijk zijn via dit aansluitpunt, valt het dan onder de overstap garantie en kan ik nog steeds gebruik blijven maken van internet? Met thuiswerken is dit namelijk handig:).

Gr


Vul voor de zekerheid jouw profiel nog eens aan met de adresgegevens. Dan kijk ik dat nog even na. 


@Bart_Z Profiel is geüpdate, thanks

 


Bedankt! Ik zie dat wij gewoon leveren op jouw adres, dus dat moet helemaal goed komen. Je kunt gewoon je aanvraag doen! Als je gebruik maakt van de overstapservice, dan geven we pas door aan de andere provider dat het opgezegd kan worden als jouw lijn bij ons echt actief is. Dus als er toch een monteur naartoe moet, kan je op dat moment gewoon nog de diensten van je huidige provider gebruiken.