Skip to main content

Beste KPN,

In mijn woning hangt volgens mij een verouderde hoofdaansluiting, waardoor ik bij maar weinig providers een abonnement af kan sluiten. Graag zou ik overstappen naar KPN. Is dat mogelijk met deze hoofdaansluiting? Zo nee; leggen jullie ook nieuwe hoofdaansluitingen aan en wat zijn de kosten daarvoor?

Met vriendelijke groet,
Suzan

 

@Suzan 77 Dit is een aansluitpunt voor de coax kabel, oftewel verbinding via (bijv.)Ziggo. Als je een abo bij KPN zou willen moet er in je woning ( meestal de meterkast) een ISRA punt zijn voor een verbinding via de koperleiding (telefoonleiding) als op deze foto:

Of een glasvezelaansluitpunt :

 


Hoi Hans,

Heel veel dank voor je reactie! Ik wist niet op welke termen te zoeken op internet, dankzij jouw bericht is dat nu gelukt. In mijn (mini)woning is er geen andere aansluiting dan de coax-aansluiting, waardoor ik blijkbaar alleen bij Ziggo een abonnement kan afnemen. Overstappen naar KPN is dus niet mogelijk. Maar ik ben al lang blij dat ik nu eindelijk begrijp waarom niet. 

Groet,
Suzan


@Suzan 77 Hallo Suzan,

Op deze website kan je controleren of er een KPN-aansluiting mogelijk is op jouw adres: https://tele2-fpi-info.fourstack.nl

Succes!

Piet.