Skip to main content

Hallo,

Mijn wifibereik is niet geweldig en ik heb de wifi manager test gedaan. Daar komt uit dat mijn modem te oud is (experiabox v8) en kan ik een KPN box 12 aanvragen. Nu lees ik iets over pairbonding bij ADSL: BOX 12 helft internetsnelheid dan Experia V10 en vraag me af of het wel verstandig is in mijn situatie.

Heb je nu pairbonding dan?


Hallo,

Mijn wifibereik is niet geweldig en ik heb de wifi manager test gedaan. Daar komt uit dat mijn modem te oud is (experiabox v8) en kan ik een KPN box 12 aanvragen. Nu lees ik iets over pairbonding bij ADSL: BOX 12 helft internetsnelheid dan Experia V10 en vraag me af of het wel verstandig is in mijn situatie.

Ik zou de V8 niet omruilen,De V8 is beter dan de box 12.Ik heb ze beiden gehad,maar het bereik van de box 12 is minder dan van de V8.


@martijn197108 Dat heb ik je vaker zien schrijven maar geloof me dat is niet zo.


@martijn197108 Dat heb ik je vaker zien schrijven maar geloof me dat is niet zo.

Nou,mijn ervaring is wel zo.Maar misschien heb ik een zondags box 12 gekregen.Ik zou hem zelfs met @Ixie willen ruilen maar dat mag niet.


Dat weet ik niet. Bij de experiabox v8 is daar nooit over gesproken. Mogelijk dat het bij de experiabox v10 wel moet om normale snelheid te krijgen. Mijn technische kennis schiet tekort om dat te kunnen beoordelen. Vandaar mijn vraag.


Dat weet ik niet. Bij de experiabox v8 is daar nooit over gesproken. Mogelijk dat het bij de experiabox v10 wel moet om normale snelheid te krijgen. Mijn technische kennis schiet tekort om dat te kunnen beoordelen. Vandaar mijn vraag.

De V10 is daarin tegen wel goed!


Hallo @martijn197108 , de V8 heeft geen 5.0-band en dat is een duidelijk manco tegenwoordig.

 


Hallo @martijn197108 , de V8 heeft geen 5.0-band en dat is een duidelijk manco tegenwoordig.

 

Nee,maar 5ghz maak ik toch geen gebruik van.Mijn ervaring met de box 12 is in ieder geval echt heel bagger.Er kwam hier laatst een monteur die het volledig met mij eens was.


Hallo @martijn197108 , de V8 heeft geen 5.0-band en dat is een duidelijk manco tegenwoordig.

 

Nee,maar 5ghz maak ik toch geen gebruik van.

Hallo @martijn197108 , jij misschien niet maar de meeste andere klanten (willen) wel.

Probeer iets flexibeler te denken, dan alleen je eigen straatje.

 


Hallo @martijn197108 , de V8 heeft geen 5.0-band en dat is een duidelijk manco tegenwoordig.

 

Nee,maar 5ghz maak ik toch geen gebruik van.

Hallo @martijn197108 , jij misschien niet maar de meeste andere klanten (willen) wel.

Probeer iets flexibeler te denken, dan alleen je eigen straatje.

 

Sorry.Ik verwacht dat de meeste mensen wel meer dan alleen de wifi van de Experia box hebben.Met bv superwifi of Experia wifi is de v8 nagenoeg up to date.


Het valt me wel op dat de laatste paar dagen het erg vaak over een V8 gaat.Misschien omdat KPN ze nu makkelijker omruilen????


@Ixie : Als jij nu al gebruik maakt van pairbonding (dat kun je checken doordat er een zogenaamd Y-kabeltje in je v8 gaat) dan zal je automatisch een v10 krijgen bij omruil.

Â