Skip to main content

Weer inflatie kosten op mijn internet en tv. Toen ik aantal jaar geleden klant werd bij kpn was het aantrekkelijk met extra voordeel enz, nu gaat mn internet en tv naar €72. Absurt... is er een manier dat je je abonnement opnieuw kan afsluiten? Dan kom je namelijk op €55 uit na de eerste kortingsmaanden.

Iemand hier ervaring mee? 

Je zou KPN kunnen bellen op het bekende nummer.

Het is in het belang van KPN om zo veel mogelijk standaard abonnementen te hebben, dus als je aangeeft naar standaard Hussel te willen overstappen, dan moet dat toch lukken.

Hou wel rekening met allerhande andere rechten/voordeeltjes uit het verleden, mocht je die hebben, dan ga je die verliezen. 

De kortingsmaanden die ga je normaliter niet krijgen, die krijg je alleen als je minimaal een jaar bent weggeweest. En dat geeft je een hoop gedoe met email etc..


Zojuist telefonisch contact gehad en super goed geholpen door de klantenservice🥳


Je zou KPN kunnen bellen op het bekende nummer.

Het is in het belang van KPN om zo veel mogelijk standaard abonnementen te hebben, dus als je aangeeft naar standaard Hussel te willen overstappen, dan moet dat toch lukken.

Hou wel rekening met allerhande andere rechten/voordeeltjes uit het verleden, mocht je die hebben, dan ga je die verliezen. 

De kortingsmaanden die ga je normaliter niet krijgen, die krijg je alleen als je minimaal een jaar bent weggeweest. En dat geeft je een hoop gedoe met email etc..

@EAZ1964 

Hussel bestaat sinds het begin dan dit jaar ook al niet meer voor nieuwe klanten. Het is nu Combivoordeel geworden. 
 

En inderdaad is de nieuwe propositie goedkoper dan het oude hussel als je de inflatiecorrectie meerekent.

Ook ik heb (vorige week) de stap gezet om via 0800-0402 over te stappen op KPN TV+ . Hierdoor ging de prijs naar beneden en de internetsnelheid omhoog. Wel jammer dat dit alleen via 0800-0402 kan, dit kost ons (klanten) meer tijd en dat geldt voor KPN natuurlijk ook.