Skip to main content

Goede avond is pairbonding mogelijk op mijn adres en wie kan het voor mij na kijken wat haalbaar is op mijn adres.

Ook ben ik benieuwd hoe ik het dan kan bestellen, ik heb net vandaag een abonnement afgesloten voor tv en internet 


Op de site van kpn kan je het betreffende adres invullen. De snelheid die je daar dan te zien krijg is het meest haalbare. Als pairbonding mogelijk is dan is daar al rekening mee gehouden. 


Hoi @D-deweerd
Je kan het niet bestellen. Als het mogelijk is op jouw adres en noodzakelijk is voor het bereiken van de gewenste bandbreedte (vaak snelheid genoemd), dan wordt het vanzelf aangesloten.

Wat was de snelheid die aangegeven werd tijdens het bestellen op de KPN website?


Hoi @RBxx , de aangegeven snelheid was 70 Mbits Down en 17 Mbits up heb een abbonement afgesloten voor 100Mbits


Hoi @RBxx , de aangegeven snelheid was 70 Mbits Down en 17 Mbits up heb een abbonement afgesloten voor 100Mbits

 


Hoi @RBxx , de aangegeven snelheid was 70 Mbits Down en 17 Mbits up heb een abbonement afgesloten voor 100Mbits

 

Hoi @D-deweerd , afhankelijk van jouw gebruik is dat een goede snelheid. Kennelijk is de afstand tot de centrale/wijkkast te groot voor de volledige abonnements snelheid. Pairbonding (indien mogelijk) is al meegerekend in de aangegeven snelheid, dus meer gaat het via VDSL niet worden.


Reageer