Skip to main content

Ik heb een braagje is er bij mijn snel upgrade mogelijk voor de van de telefoonlijn van vdsl of is dat niet mogelijk bij mij want ik kan nu heel erg langzaam downloaden en uploaden wat voor update zou het bij mij mogelijk zijn op mijn adres Dat zou ik graag willen weten want ik wil weg bij Ziggo kunnen jullie meer aanbieden kunnen jullie meer aanbieden dan wat  Ziggo heeft te bieden bij Ziggo heb ik nu 500 download en 50 upload het gaat er niet om of te download ook 500is maar het gaat erom of jullie bij mij niet kunnen regelen dat de download ook hoger is dan 100 dat ik het uiterste kan krijgen wat mogelijk is met de techniek die jullie bij mij kunnen bieden Dat zou ik graag willen weten maar het liefste zou ik glasvezer willen van KPN en weg bij Ziggo maar ik wil alles zonder kosten als er toch lastig mogelijk is alvast bedankt

 

Admin: afgesplitst en een eigen topic voor jouw vraag aangemaakt.

Dag @Mitchelvandoorn welke snelheid is er volgens de site van kpn mogelijk op jouw adres?


Op de site is er niet zo heel veel mogelijk upload en download met vdsl 

Want dit is de mogelijk om mijn adres kan dit versneld worden dat ik meer upload en download kan halen ik wil alleen weten wat de mogelijk is en het is gratis


Dit zie ik als ik op de website kijk @Joep1965 


Dat is inderdaad niet geweldig maar wel het maximaal haalbare. Meer zit er echt niet in.


Maar kan KPN het niet zo snel met mijn nieuwe soort twee aardige aansluiting @Joep1965 van van dsl


Het gebruik van twee aders heet pairbonding.  Dat is niet altijd mogelijk.  Als het mogelijk was dan had je dat al gehad.


Hallo @Mitchelvandoorn, ik kan me best voorstellen dat je graag sneller internet zou willen. Al is 40mbit nog niet eens heel dramatisch qua snelheid. Als er pairbonding mogelijk zou zijn op jouw adres, dan zou de postcodecheck op KPN.com een hogere snelheid aangeven. 


Reageer