Skip to main content

Heb de 12box aangesloten zoals aangegeven. Dit is in theorie natuurlijk plug and play. Echter heb ik wel wifi netwerk maar geen internet.

 

Nu hadden de vorige bewoners een stekker gemaakt aanbod isra aansluiting. Wat ik vind op Google zou dit ook wel moeten kloppen.

Echter wilde ik dit controleren hier. Maandag komt er pas een monteur en kan nu niet verder met de domotica aansluiten.

 

Hallo @Nobodyno 

Op zich ziet dit er goed uit.
Wat je nog zou kunnen proberen is de kabel aansluiten op 2a-2b, de meest rechtse aansluitingen. Meestal is 1a-1b goed, maar bij problemen kan geswitched zijn naar het andere paar.

Als dat ook niet werkt, zit er niets anders op dan wachten op de monteur.


Hallo @Nobodyno 

Op zich ziet dit er goed uit.
Wat je nog zou kunnen proberen is de kabel aansluiten op 2a-2b, de meest rechtse aansluitingen. Meestal is 1a-1b goed, maar bij problemen kan geswitched zijn naar het andere paar.

Als dat ook niet werkt, zit er niets anders op dan wachten op de monteur.

Dank je wel ga ik zo even proberen


Als er al een monteur gepland was, dan betekent dat meestal dat de aansluiting ook pas op de afgesproken datum actief wordt. Aansluiting 1a-1b kan dus goed zijn, maar pas op maandag actief.


Als er al een monteur gepland was, dan betekent dat meestal dat de aansluiting ook pas op de afgesproken datum actief wordt. Aansluiting 1a-1b kan dus goed zijn, maar pas op maandag actief.

De aansluiting had de 30st al actief moeten zijn. Kan had eerst alles zelf gedaan. De stekker aan de isra zat er al van de vorige bewoners. 

Daarom dacht ik 2 stekkers kan ik ook.

 

De box doet het ook wel alleen komt internet niet binnen. Dus ga zo stekkers even verplaatsen en kijken of dat beter werkt

 

 


Zodra er een monteur ingepland is, word de verbinding gewoon geblokkeerd en kan je zelf niets meer.


Zodra er een monteur ingepland is, word de verbinding gewoon geblokkeerd en kan je zelf niets meer.

Das apparte manier van werken

 


Goedenavond @Nobodyno! Ik heb meegelezen en ben benieuwd hoe het er nu voor staat?

De box doet het ook wel alleen komt internet niet binnen. Dus ga zo stekkers even verplaatsen en kijken of dat beter werkt

Is het verplaatsen van de stekkers gelukt of heb je toch nog de hulp van een monteur nodig (gehad)? 


Goedenavond @Nobodyno! Ik heb meegelezen en ben benieuwd hoe het er nu voor staat?

De box doet het ook wel alleen komt internet niet binnen. Dus ga zo stekkers even verplaatsen en kijken of dat beter werkt

Is het verplaatsen van de stekkers gelukt of heb je toch nog de hulp van een monteur nodig (gehad)? 

Monteur is geweest. Was inderdaad ergens in een buitenkant iets niet goed. Tevens binnen op secundaire punten aangesloten.

 

Nu werkt het


Super, fijn om te lezen! Bedankt voor je terugkoppeling en mocht je nog eens vragen hebben of ergens tegenaan lopen, dan weet je ons te vinden!