Hallo @Santema , KPN legt haar glasvezel zelf aan, en levert alleen over eigen glasvezel.
Je kan dus niet over Odido-glas een KPN abonnement nemen.
Op https://netwerk.kpn.com/ kan je zien of KPN van plan is bij jou glasvezel aan te leggen.
Nee. KPN levert niet over het glasvezelnet van Odido / Open Dutch Fiber.
Odido huurt wel capaciteit bij KPN waar ze geen eigen glasvezel hebben, maar KPN neemt geen capaciteit af van Odido @Santema
Je zou eens kunnen kijken of YouFone of Solcon over de lijn van Odido leveren, dat zijn KPN-dochters.
Succes.
Odido huurt wel capaciteit bij KPN waar ze geen eigen glasvezel hebben, maar KPN neemt geen capaciteit af van Odido @Santema
Je zou eens kunnen kijken of YouFone of Solcon over de lijn van Odido leveren, dat zijn KPN-dochters.
Succes.
Nee, beiden leveren niet (meer) via het netwerk van Open Dutch Fiber/Odido.
Hi All,
Dit draadje volgend heb ik vorige week gewoon internet kunnen bestellen (zakelijk) bij KPN komend vanaf Odido. Let wel: ik heb maar één glasvezel (magenta van kleur) van Odido in mijn woning.
KPN heeft inmiddels mijn abonnement bij Odido al opgezegd. M.a.w. het is dus mogelijk.
Hi All,
Dit draadje volgend heb ik vorige week gewoon internet kunnen bestellen (zakelijk) bij KPN komend vanaf Odido. Let wel: ik heb maar één glasvezel (magenta van kleur) van Odido in mijn woning.
KPN heeft inmiddels mijn abonnement bij Odido al opgezegd. M.a.w. het is dus mogelijk.
Ik hoop voor je dat dat niet een VDSL aansluiting zal gaan worden.
Hi All,
Ik hoop voor je dat dat niet een VDSL aansluiting zal gaan worden.
Dat lijkt me wel, want zakelijk (KPN EEN) levert KPN absoluut niet over ODF. Ook op de website van ODF zelf met de providerlijst staat geen KPN.
Magenta kleurige (T-Mobile roze) kabel werd gebruikt door Primevest in Den Haag, Rotterdam en Eindhoven. Dat zijn de netwerken die KPN inmiddels heeft gekocht en waarop ze nu langzaam beginnen te leveren (voorlopig alleen de al aangesloten panden). Dus dit kan wel degelijk.
Wat niet kan is inderdaad KPN (zakelijk of consument) via ODF> Maar die kabels zijn niet magenta maar tusqiuse. En dat is een toaal andere kleur. Roze versus groeb/blauw in normale termen.
Dit topic heeft ook de verkeerde titel eigenlijk. Odido heeft geen glasvezel maar levert via andermans netwerken. Maar in het geval van de magentaroze Primevest netwerken in Den Haag, Rotterdam en Eindhoven snap ik de verwarring wel. Alle communicatie en reclame werd gedaan door T-Mobile destijds. De naam Primevest kwam nergens naar voren. Dat is anders bij Open Dutch Fiber die wel onder eigen naam communiceren met bewoners en dergelijke.