Skip to main content

Hallo allemaal , ik heb nog tot 7 juni glasvezel van Odido , ik heb nu dsl van kpn besteld. Is het mogelijk om die naast odido glasvezel te gebruiken? Mijn pakket zou nu op 7 juni starten maar ik zou hem liever komende week al in laten Gaan.

Hallo @D-deweerd ,

Jouw abonnement bij KPN start op de afgesproken datum. 

Vaak is vervroegen niet mogelijk, maar je kunt het proberen. Bel dan komende dinsdag vanaf 8.00 naar 0800-0402. 

 


Hallo @D-deweerd ,

Jouw abonnement bij KPN start op de afgesproken datum. 

Vaak is vervroegen niet mogelijk, maar je kunt het proberen. Bel dan komende dinsdag vanaf 8.00 naar 0800-0402. 

 

Hoi @Noordzee , ik kan via mijn kpn mijn datum wel Wijzigen en eerder inzetten. Maar mijn vraag is meer omdat ik nog glasvezel heb van Odido zou ik dan ook gewoon dsl van kpn kunnen aansluiten?. Ik heb wel eens gehoord dat er voor de koperlijn een klein stukje glasvezel zit. Of dit waar is geen idee..

 

Groetjes Dominique 


OK @D-deweerd ,

Ik vermoed dat het elkaar niet bijt (vrijwel zeker eigenlijk), maar ik ken uiteraard de plaatselijke situatie niet. Mijn advies is daarom om toch eerst 0800-0402 te bellen. Daar kunnen ze de situatie bij jou thuis beter beoordelen. 


U kunt het gewoon alle twee gelijk gebruiken. Als u het maar niet met elkaar verbindt. Want dan word het een puinhoop.


Reageer