Skip to main content

Hoi!

ik heb gister kpn internet en tv afgesloten. Ik heb in mijn woning alleen een oude telefoon aansluiting en een coax aansluiting. Is het mogelijk om via de oude telefoonlijn internet aan te sluiten? Foto aansluiting

@Jvdh99 dat gaat lukken via een ISRA aansluiting waar je phone ook gebruikt van maakt van je foto

NVT

@Jvdh99 dat gaat lukken via een ISRA aansluiting waar je phone ook gebruikt van maakt

Dit is iets wat een monteur dan zal moeten aan passen/aanleggen of hoe moet ik dit voor mij zien?

Hoi!

ik heb gister kpn internet en tv afgesloten. Ik heb in mijn woning alleen een oude telefoon aansluiting en een coax aansluiting. Is het mogelijk om via de oude telefoonlijn internet aan te sluiten? Foto aansluiting

Die aansluiting is voor DSL. Koper dus.

Het aansluitmateriaal zit er als het goed is bij. Stekker met 4 pinnen. En grijs rond kabeltje met RJ11 plugjes. 

Hoi!

Hai @Jvdh99 dit is mogelijk zolang je geen opgeleverde glasvezel aansluiting van kpn in jou woning hebt waar kpn over levert zal kpn internet via de oude telefoon aansluiting (isra) punt leveren. Dus dat kan idd via die foto van jou of 1 van de isra's van mijn foto. Het komt helemaal goed!!

Succes.

Hoi!

Die aansluiting is voor DSL. Koper dus.

Het aansluitmateriaal zit er als het goed is bij. Stekker met 4 pinnen. En grijs rond kabeltje met RJ11 plugjes. 

Is die iets wat gemakkelijk zelf kan? 

Hoi!

Hai @Jvdh99 dit is mogelijk zolang je geen opgeleverde glasvezel aansluiting van kpn in jou woning hebt waar kpn over levert zal kpn internet via de oude telefoon aansluiting (isra) punt leveren. Dus dat kan idd via die foto van jou of 1 van de isra's van mijn foto. Het komt helemaal goed!!

Succes.

dat is inderdaad het geval. Dus dan zal

het goedkomen.

Ja. Kwestie van stekkers erin.

En dit wordt standaard bijgeleverd, bij het pakket? 

@Jvdh99 dat gaat lukken via een ISRA aansluiting waar je phone ook gebruikt van maakt van je foto

En dit wordt standaard bijgeleverd, bij het pakket? 

Normaal gezien zit dit in een plastic zakje in het doosje van het modem verpakt. Mocht dit niet zo zijn kun je altijd de klantenservice bellen op 0800-0402. 

Reageer