Skip to main content
Vraag

Is het vooraf mogelijk om een installatiemonteur aan te vragen?

• January 13, 2026
  • 31 reacties
  • 288 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

R1CHARD82
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 14, 2026

Oke duidelijk, dan annuleer ik alles.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • January 14, 2026

Mag ik vragen wat daar de reden voor is? Ik snap dat dit niet het gewenste resultaat is waar u op hoopte maar het is niet dat KPN geen monteur zal sturen. Als u de 27e belt verwacht ik dat maandag de 30e of dinsdag de 31e kosteloos een monteur op de stoep staat. Uw oude provider zal gewoon door blijven werken als u gebruik maakt van de overstapservice.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

@R1CHARD82 Dit topic is gewoon open, wellicht dat mijn moderatie acties even je mogelijkheid tot reageren in de weg zat, excuses daarvoor. Ik zou het echt jammer vinden als je ons zou verlaten maar dat is uiteraard een persoonlijke afweging en die respecteer ik uiteraard.

Wat ​@Ik_Combineer aangeeft klopt inderdaad maar dat is nogmaals een afweging die je zelf moet maken uiteraard. 

Mag ik vragen wat daar de reden voor is? Ik snap dat dit niet het gewenste resultaat is waar u op hoopte maar het is niet dat KPN geen monteur zal sturen. Als u de 27e belt verwacht ik dat maandag de 30e of dinsdag de 31e kosteloos een monteur op de stoep staat. Uw oude provider zal gewoon door blijven werken als u gebruik maakt van de overstapservice.

R1CHARD82
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 14, 2026

Ik vind het vreemd dat er niet op de gewenste opleverdatum een monteur kan komen maar pas na deze datum.

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • January 14, 2026

Ik vraag me af wat dat uitmaakt als je gebruik maakt van de overstapservice, zoals ​@Ik_Combineer al uitlegt. Je oude verbinding blijft dan werken totdat in de dagen daarna de KPN modem wordt aangesloten.

Wat de reden is dat KPN niet op de dag van aansluiten een monteur kan sturen, dan mag iemand anders beantwoorden. 

De keuze is verder aan jouw. Eén ding is zeker: Je hoeft niet zonder internet te zitten.

R1CHARD82
Slimmerik
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Slimmerik
  • January 14, 2026

Ik vraag me af wat dat uitmaakt als je gebruik maakt van de overstapservice, zoals ​@Ik_Combineer al uitlegt. Je oude verbinding blijft dan werken totdat in de dagen daarna de KPN modem wordt aangesloten.

Wat de reden is dat KPN niet op de dag van aansluiten een monteur kan sturen, dan mag iemand anders beantwoorden. 

De keuze is verder aan jouw. Eén ding is zeker: Je hoeft niet zonder internet te zitten.

Zoals eerder aangegeven maken wij geen gebruik van de overstapservice, daarnaast heb ik veel afspraken in het ziekenhuis, ik had juist een datum gekozen waarop ik thuis ben, omdat het voorheen nooit een probleem was een monteur te krijgen op de gewenste opleverdatum.