Skip to main content

Ik heb het kpn doosje aangesloten met oranje 1A en oranje wit op 1B en blauw op 2A en blauw wit wit op 2B en dan de dsl stekker zoals het hoort, alleen brand mijn service lampje rood ook na het resetten, wifi verbind wel maar laad niks. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Alvast bedankt! 

 

 

@Crazymenpk  Probeer rood en blauw eens  op 1a en 1b of Oranje op 2a en Wit op 2B 

 


Ik zie daar aan de zijkant een kabeltje uitkomen. Dat is niet normaal. Dat hoort niet. Waar gaat dat kabeltje heen?

Kunt u het doosje verder open maken? Normaal kan dat niet, maar ik zie dat de verzegeling toch al verbroken is...


Ik zie daar aan de zijkant een kabeltje uitkomen. Dat is niet normaal. Dat hoort niet. Waar gaat dat kabeltje heen?

Kunt u het doosje verder open maken? Normaal kan dat niet, maar ik zie dat de verzegeling toch al verbroken is...

@Crazymenpk onderstaande verzegeling zit zo te zien verzegeld, dus not done om deze verder open te maken. Zie ook de tekst daar onder (uitsluitend te openen door ptt personeel :p) Ik vermoed dat die kabel die aan de zijkant uitkomt direct op de invoerkabel is afgewerkt. Probeer te achterhalen waar die uitkomt in de woning eventueel daar een foto van te plaatsen hier zodat wij eventueel mee kunnen denken.

Andere optie is een monteur afspraak maken, iig succes!!

 


Die kabel komt uit in de woonkamer, en ook op proberen te aansluiten. Maar helaas het zelfde probleem, wel wifi maar bijna tot geen verbinding

 


@Crazymenpk gewoon de klantenservice bellen op 0800-0402. Aan dit ISRA punt is gesleuteld en niet meer zoals het moet zijn. Vraag om een installatie monteur. 


@Crazymenpk gewoon de klantenservice bellen op 0800-0402. Aan dit ISRA punt is gesleuteld en niet meer zoals het moet zijn. Vraag om een installatie monteur. 

Ze gaan een monteur sturen 👍🏻


@Crazymenpk gewoon de klantenservice bellen op 0800-0402. Aan dit ISRA punt is gesleuteld en niet meer zoals het moet zijn. Vraag om een installatie monteur. 

Ze gaan een monteur sturen 👍🏻

Mooi man dan komt het helemaal goed!


Reageer