Skip to main content

Hallo! Ik zou graag WiFi van Kpn willen ik heb mijn mobiel abonnement al zeker meer dan 10 jaar bij kpn dus logisch dan de rest ook, maar dan heb ik dus het volgende probleem, ik woon in een huis uit 1800 die is opgedeeld in 3 etages waarvan de bovenste 2 van mij zijn. Nu hebben mijn buurmannen onder mij internet en wifi van ziggo, maar alles komt wel uit de zelfde meterkast... en de israsa hoe het ook heet in mijn huis doet het dus niet... hoe los ik dit op en is het dan wel mogelijk om kpn abonnement te nemen?

Hoi @Nounamii29, welkom op het forum!
Een gedeelde meterkast is altijd lastig! Al helemaal als deze een eind bij je huis vandaan zit. Allereerst kun je op onze site checken of er een werkende KPN aansluiting moet zitten door je adres in te vullen. Als de site aangeeft dat je kan bestellen moet het ook kunnen werken. Als er een monteur nodig is zullen we dat natuurlijk regelen.

Wat misschien wel een probleem kan zijn is dat je experiabox maximaal zo'n 1.5-2 meter van je is/ra punt af kan staan. Je zult vermoedelijk dus wel een switch of wifiversterkers nodig hebben om wifi in je huis te krijgen. Bekabelde wifiversterkers (twee stuks) kun je via onze site wel gratis bestellen als er in huis niet genoeg wifi is.

Je kunt hierover ook altijd even met ons bellen trouwens, dan kijken we meteen even mee naar de mogelijkheden. Je kunt ons daarvoor bereiken op 0800-0402