Skip to main content

Ik zit zelf met precies hetzelfde probleem maar ben wel klant bij KNP. Wat nu? Mijn ISRA aansluiting is oud en zit onder mijn vloer. Het punt zelf is kapot waardoor ik geen kabel kan aansluiten. 

Ik heb een nieuwe ISRA kastje nodig die in mijn meterkast gemonteerd kan worden. Kan er een KPN monteur dit repareren en hoe veel kost dat?

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Blauwefiets . Welkom op het forum.

Voor het verplaatsen van een IS/RA is https://www.mijnaansluiting.nl/home verantwoordelijk. Ik weet niet of zij hier in deze tijden monteurs voor op pad sturen maar je kunt eens informeren.

Hoe is het verder met jouw diensten? Doen die het wel goed?


Hallo @Blauwefiets, heb je Erwin zijn bericht nog gelezen? We zijn erg benieuwd of je nog wel internet / tv en/of bellen kunt gebruiken? Of heb je nog geen actieve aansluiting op je adres? We horen graag van je! 


Ik heb überhaupt nog geen aansluiting. TV en bellen gebruik ik niet.

Volgende week staat er een monteur ingepland, maar in gesprek met de klantenservice kreeg ik totaal geen antwoord op de vraag of de monteur ook daadwerkelijk de mogelijk heeft dit ISRA punt te vervang en verleggen.  Zeer slechte communicatie (geen communicatie/kennis tussen het callcenter en de monteurs). Ik heb 45 min aan de telefoon gezeten zonder echt antwoord of het probleem verholpen kan worden. Dat wordt dus afwachten. Lekker vaag.


Op afstand is het lastig om aan te geven of onze monteur de mogelijkheid heeft om jouw ISRA punt te herstellen. Wanneer de KPN monteur bij jou thuis langskomt kan hij de situatie bekijken en zal hij aangeven of hij dit zelf kan/mag herstellen. Helaas kunnen we in dit geval geen duidelijk antwoord geven en moeten we de monteur afwachten. 


Reageer