Skip to main content

Beste,

Bij onze woning is tijdens een verbouwing het IS/RA punt van de kabel gebroken. De verbouwing is nog niet afgerond en wij wonen nog steeds tijdelijk ergens anders. Voordat we terugkeren naar onze eigen woning wil ik graag onze kabel laten controleren en het IS/RA laten herstellen zodat we bij de verhuizing straks wel weer alles goed werkend hebben. Wat is nu de juiste weg?

 

met vriendelijke groet,

 

Hiltje

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

Dit wordt opgelost zodra een monteur je internet thuis komt installeren.


Zo lang de kabel binnenkomt en er genoeg lengte is om mee te werken kan de monteur een ander israpunt plaatsen. Er zijn geen kosten verbonden aan een installatie door de monteur. 

Ik kan uit je bericht niet opmaken of je een abonnement bij KPN af gaat nemen, maar ik vermoed dat monteurs van andere providers dit ook kunnen regelen.


Hoi @HiltjeZ. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat @jlthkoch al het juiste antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank!. Wanneer er een installatiemonteur jouw apparatuur komt aansluiten zorgt hij er voor dat het Is/Ra-punt bij jouw in huis wordt hersteld. Als je verder nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Reageer