Skip to main content
Beantwoord

ISRA in nieuwbouwwoning

• September 23, 2020
  • 5 reacties
  • 126 keer bekeken

Beste,

Mijn nieuwbouwwoning is net opgeleverd. De kabel is intussen ook binnen geraakt. Ik heb een internet aansluiting aangevraagd bij KPN voor internet.

Ondertussen heb ik ook de bevestigingsmail gekregen waarin staat dat mijn packet onderweg is.

Nu zie ik in het instructiefilmpje dat de modem moet worden aangesloten op een IS/RA punt maar deze is nog niet geïnstalleerd.

Nu is mijn vraag hoe dit verder moet…

Mvg,

Nico

Beste antwoord door Nick83

Dat zal de monteur komen doen denk ik. U heeft toch de gratis monteur ingepland? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • September 23, 2020

Dat zal de monteur komen doen denk ik. U heeft toch de gratis monteur ingepland? 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 25, 2020

Hi Nico, welkom op het forum. 

Als de kabel al binnen is zal dit geen probleem zijn voor de monteur. Heb je de monteur al ingepland? 

Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • September 25, 2020

weet je zeker dat het een isra is en geen glasvezel.. 

nieuwbouw wordt bijna niet meer met isra geleverd meestal wel met glasvezel.  dan zal een monteur van kpn een kastje plaatsen

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • October 4, 2020

@NicoSer, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 4, 2020

Beste,

Ik had blijkbaar een kabel laten binnenkomen van zeelandnet.

Ondertussen is de kabel van kpn ook binnengebracht met isra poort en hebben we zonder moeite de modem kunnen aansluiten. 

Alvast bedankt voor de reacties.

Mvg,

Nico