Skip to main content
Beantwoord

ISRA-punt gevonden, maar afdekkapje ontbreekt

• July 24, 2026
  • 5 reacties
  • 128 keer bekeken

Afgelopen dinsdag is er een KPN monteur geweest aangezien we GEEN ISRA punt konden vinden.

Het gaat om het adres van mijn vriendin die ook KPN klant.

Na wat speurwerk hadden we dit gevonden (was weggesuct door vorige bewoner:-(
In ieder geval had hij het 1 en ander konden vinden en internet is nu aanwezig.
Alleen missen we nu het afdekkapje , aangezien het er nu niet uitziet, zie foto

graag zouden we dit netjes willen hebben uitaraard.
Zie:

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@Scizzo,

Top dat jullie het punt toch hebben weten te vinden, dat zal me wel een flinke zoektocht geweest zijn als hij was weggestuct! 

Ik zie dat JanD al aan heeft gegeven dat je voor het plaatsen van een goed isra punt, een monteur langs kan laten komen. Mocht je nog niet gebeld hebben, dan wil je ook even wijzen op de andere manier om hierover contact met ons op te nemen. Dit kan online via Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!  

5 reacties

JanD
Wijsgeer
  • July 24, 2026

Beste ​@Scizzo gewoon even een monteur bestellen die het aanslluitpunt kan herstellen via 0800 0402.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 29, 2026

Hi ​@Scizzo,

Top dat jullie het punt toch hebben weten te vinden, dat zal me wel een flinke zoektocht geweest zijn als hij was weggestuct! 

Ik zie dat JanD al aan heeft gegeven dat je voor het plaatsen van een goed isra punt, een monteur langs kan laten komen. Mocht je nog niet gebeld hebben, dan wil je ook even wijzen op de andere manier om hierover contact met ons op te nemen. Dit kan online via Facebook messenger, Instagram,  X.com en Bluesky, maar het is ook mogelijk om een belafspraak maken via onze digitale assistent. Je wordt dan teruggebeld op een moment dat het jou goed uitkomt!  

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoe staat het er nu voor ​@Scizzo? Is het al gelukt om er iemand voor langs te laten komen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 3, 2026

Hi Maja,

Dank je voor je reactie. 
Nog niet. Op dit moment nog even belangrijker dat alle dozen ed worden uitgepakt en alles een plekje krijgt. Daarna zullen we contact opnemen om een afspraak te maken hierover.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

​Helemaal prima ​@Scizzo, als alles verder goed werkt, snap ik dat andere dingen prioriteit krijgen na een verhuizing 😊 Succes met alles ordenen!

​