Yep, Zelfs op de beide wifi versterker's en op de "Router" zelf.
Nick83, nope
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens
- Maak het Glasvezelaansluitpunt (FTU/NT) spanningsloos voor minimaal 2 minuten
- Zet de spanning weer op het Glasvezelaansluitpunt (FTU/NT) en wacht totdat alle lampjes weer correct branden
- Reset de Experiabox
Ik ben erg benieuwd of dit het probleem verhelpt. Daarnaast zou ik je willen vragen om gelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice zodra dit weer gebeurd. Mijn collega's kunnen jouw verbinding dan doormeten en een passende oplossing aanbieden.Â
Â
Â
Bedankt voor het achterlaten van je gegevens
- Maak het Glasvezelaansluitpunt (FTU/NT) spanningsloos voor minimaal 2 minuten
- Zet de spanning weer op het Glasvezelaansluitpunt (FTU/NT) en wacht totdat alle lampjes weer correct branden
- Reset de Experiabox
Ik ben erg benieuwd of dit het probleem verhelpt. Daarnaast zou ik je willen vragen om gelijk telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice zodra dit weer gebeurd. Mijn collega's kunnen jouw verbinding dan doormeten en een passende oplossing aanbieden.Â
Â
Â
Ze hebben bij mij zelf al eens de verbinding doorgemeten. Daarbij ben ik echt goed geholpen een van je collega's. Ik heb zelf al 2 bedraade bedraade experia wifi boxen gekregen. Daardoor is de wifi hier sterk verbeterd. Zodra er tijd is om de experia box te restten ga ik dit doen. en zal ik in dit form een updated geven over de situatie. Alvast bedankt.
Wat goed om te lezen dat je met twee bedrade Experia WiFi's jouw WiFi verbinding hebt kunnen verbeteren. Als het nu goed werkt hoef je de ExperiaBox natuurlijk niet meer te resetten. Als je nog vragen hebt, dan horen we dat graag van je!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.