Skip to main content

Hallo op mijnKPN kan ik geen jaaroverzichten inzien.
Voor belastingaangifte heb ik deze wel nodig.
De helpdesk kon mij NIET aan een jaaroverzicht 2018 helpen (wel 2019...), deze staat ook niet op Mijn KPN (…).

Suggestie: zet de info wel op MIjnKPN

 

Kan jaaroverzicht 2018 mij worden toegezonden?

Hallo op mijnKPN kan ik geen jaaroverzichten inzien.
Voor belastingaangifte heb ik deze wel nodig.
De helpdesk kon mij NIET aan een jaaroverzicht 2018 helpen (wel 2019...), deze staat ook niet op Mijn KPN (…).

Suggestie: zet de info wel op MIjnKPN

 

Kan jaaroverzicht 2018 mij worden toegezonden?

Hallo @PietervdP , ik heb ook een suggestie voor jou:

Iedere factuur altijd downloaden en op je eigen systeem opslaan  en beter nog tevens uitprinten en archiveren.

 


Een communicatieprovider geeft geen "jaaroverzicht”. Je abonnement loopt in maandelijkse termijnen. Ook in de beginperiode met 12 of 24 verplichte maanden.

KPN kan je evt. wel voorzien van de 12 facturen over 2018 (jan. t/m dec. dus). Zonder de specificaties. (die mogen maar 6 maanden bewaard worden).


Hoi @PietervdP, welkom bij ons op het forum. Zoals Peter al zegt bestaat er geen jaaroverzicht van facturen. We kunnen de 12 facturen van 2018 inderdaad wel jaar je opsturen. Als ik dat voor je kan doen kan je jouw forumprofiel volledig invullen, dan kan ik voor je op zoek gaan naar deze facturen. Daarna kan je hieronder een seintje geven.


We hebben geen reactie meer van je gezien @PietervdP, ik neem aan dat dat betekent dat je de facturen via een andere weg hebt kunnen vinden. Mochten we via deze weg nog iets voor je kunnen doen dan kan je altijd een nieuw topuc aanmaken.


Hoi Jasper, ik heb de vraag nog wel, en de gegevens ingevuld. mvg Pieter


Dank je @PietervdP! Ik zie dat je hierover ook al had gebeld met de klantenservice, maar daarbij waren de 2018 facturen niet gevonden. Ik ben verder op zoek gegaan en heb ze wel kunnen vinden, ik heb ze net gemaild naar het e-mailadres dat je ook voor het forum gebruikt. Laat je me hieronder weten of je het hebt ontvangen? :slight_smile:


Bedankt Jasper, ik heb alles ontvangen. Top.  mvg Pieter


Graag gedaan Pieter! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile: