Skip to main content
Admin: Goed nieuws. De zenders; FOX TV, National Geographic, Disney Channel, 24Kitchen, BabyTV en NatGeoWild) blijven beschikbaar bij KPN!





Beste medewerkers KPN,

na jaren klant geweest te zijn heb ik opgezegd om de volgende redenen weghalen van belangrijke zenders voor ons thuis (zing)en toch duurder Dana ME’ers aanbieders. Omdat ik online had opgezegd omdat de klanten service afgelopen zaterdag niet bereikbaar was wegens storing. Werd ik gisteren gebeld door een keurige heer die mij vroeg of ik toch wilde blijven en niet wilde overstappen naar t mobile en begreep ook mijn probleem dat ik extra kosten had door opheffen zenders. Ik zei laat maar na vele jaren klant was ik teleurgesteld in KPN en zeg thuis op 2 mobiele abonnementen en later na contract nog 2 mobiele abonnementen. De heer zei keurig ik kan nog iets extra doen. Vannacht dacht ik eigenlijk toch misschien interssant. Belde vanmorgen terug en werd me te woord gestaan. Niet normaal ik had al korting en om een paar zenders ging ik weg nou dat moest ik zelf maar weten. Dank u KPN dat u mij de les lees ik zou u met diverse problemen ook de les kunnen lezen hoop dat t mobile wat beter met zijn klanten omgaat en kijk uit na het einde van mijn contracten mobiel
Dus degene die niet zo aardig tegen je was weegt bij jou zwaarder in het nemen van een beslissing dan degene die wel aardig tegen je was. Dat vind ik dan weer bijzonder. Overigens gaan de prijzen bij T-Mobile ook omhoog. Bron; https://www.totaaltv.nl/nieuws/toch-prijsverhoging-bij-tmobile/
Mee eens maar iemand die terug wil komen als klant zou ik iets aardiger behandelen en het gaat niet alleen om de verhoging KPN haalt een aantal zenders weg.

als ik daarvoor extra kosten moet maken dan probeer ik dat ook weer terug te halen. KPN verhoogt tarieven geeft minder product en reactie medewerker een paar zendertjes en niet belangrijk

Mook raar dat de ene medewerker korting wil geven en de ander niet
Verdiep je even in het gebeuren rond die te verdwijnen zenders. Dan zal je zien dat het verdwijnen van de zenders niet niet een kwestie is van alleen KPN.

En natuurlijk is een prijsverhoging niet leuk maar we staan als land in de top 10 van beste netwerken ter wereld. En ik heb er best wat voor over om dat zou te houden of nog beter te worden.
Heb mij daar zeker in verdiept en het gaat heel veel om geld. Blij dat je het prachtig land vindt maar wat hebt dat in godsnaam met een internet abonnement te maken. Er zijn gelukkig meerdere aanbieders en als je zo KPN fan kijk even op Facebook pagina met reacties zij zitten in het hogere segment met prijzen daar mag iets voor verwachten.l
ik vind het ook belachelijk dat National Geographic Channel verdwijnt

ieder jaar weer tegen aan hikken welke zenders gaan er nu weer uit

mooie zenders (wat ik vind) zijn Documentaires zenders

laten ze die rtl zooi of al die achterlijke Talpa enz. zit ik niet op te wachten minderen

deze National Geographic Channel zit ook nog in het plus pakket waar ik dan bijna 10 euro extra voor betaal

gelukkig heb ik canaldigitaal (schotel) er nog bij ik wou alles onder brengen bij kpn

maar ga ik niet doen

word een keer tijd dat de klant naast de verplichte overheid lijst zelf zenders kunnen toevoegen

voor de rest wel tevreden over de glasverbinding maar tv helemaal niet
Haha ik zeg niet dat het land prachtig is ik zeg dat we één van de beste internetnetwerken hebben ter wereld.
Nou Joep als jij dat ultiem gelukt ziet vooral blij mee zijn

dat is niet alleen de verdienste van KPN
@peter-keetfm ik zeg eerlijk dat het mij niks uitmaakt of die zenders blijven of niet. En tv a la carte zit er voorlopig niet in vrees ik en als het er komt zal het zeker niet goedkoper zijn.
Beste Peter mee eens zenders worden weggehaald wat leuk of belangrijk is interneert ze niet. Nu maar een kastje gekocht met een abonnement voor een jaar.

Het is niet anders en ik denk dat KPN nu vrij duur in de markt zit
Hey @harmdejager, welkom op het KPN Forum. Ik lees hier een tweetal dingen, ten eerste dat jouw vertrek te maken heeft met het verdwijnen van een aantal zenders en de prijswijziging. Dat er zenders, zoals National Geographic Channel, verdwijnen betreuren wij ook. In het centrale topic Wijzigingen KPN zenderaanbod en prijzen 2019 vind je er meer achtergrondinformatie over. Ik kan het niet mooier maken, helaas.



Ten tweede dat je door een collega van de Klantenservice niet vriendelijk te woord bent gestaan. Dat is niet acceptabel, sorry daarvoor. Als je jouw forumprofiel aanvult met je gegevens zorg ik ervoor dat mijn collega de feedback ontvangt. Bedankt voor het delen van je ervaring. Jammer dat je vertrekt, maar we respecteren je keuze. Geef je hier een seintje als je de gegevens hebt aangevuld?
Bedankt voor je reactie, na 10 jaar klant en 4 telefoon abonnementen op ons adres en internet tv etc,

vind ik het ook jammer. Nog erger door het prettig gesprek en het voorstel wat de opzeg medewerker voorstelde die mij belde dacht ik ach daar zit wat in.

Dus laat ik maar bellen ook wat in jullie mail stond die keurig was gestuurd. Krijg ik een achterhoeker aan de lijn die i.p.v. zegt wat fijn dat u belt ga even kijken wat we kunnen dien. En o mijn collega heeft u aanbod gedaan dat ga ik uitzoeken mij de les lezen.

Maar goed na Koningsdag naar t mobile shop en daar maar afsluiten. Heb mijn profiel aangepast.

Zal mijn stort nog wel op social media delen ben echt pissig
Heel jammer @harmdejager. Feedback is naar collega gestuurd. Het is je goed recht om de frustraties (online) van je af te schrijven. Lucht op. Mocht je na Koningsdag toch bedenken, we zijn er voor je. Ik hoor het dan wel 🙂
Durf echt niet meer te bellen

bang dat mij dag weer verziekt wordt laat KPN mij maar bellen
Ik begrijp het, @harmdejager . Ik heb de mogelijkheid om iemand te laten bellen maar wil uiteraard niet jouw tijd verkwanselen. Deze persoon zal geen ijzer met handen kunnen breken en heeft dus geen extra kortingsmogelijkheden behalve die er al op de website staan. Uiteraard zal hij of zij je vriendelijk te woord staan en mocht je toch nog overwegen een abonnement af te nemen gaan we dat voor je invoeren.
Waarom naar T-mobile? Die hebben Zing ook niet.



(ik heb 't zoekbalkje 'zoek op zender' gebruikt)

https://thuisservice.t-mobile.nl/tv-en-radio/zenderoverzicht/

Reageer