Skip to main content

Beste,

 

Vorig jaar ben ik naar Ziggo overgestapt. Deze keuze was uit nood geboren, omdat ik was verhuisd en er geen glasvezelkabel mijn nieuwe huis ingaat. Ik was meer tevreden over mijn KPN abonnement dan over mijn Ziggo abonnement en zou opnieuw overstappen als ik hier de keuze voor had. Een enkele kabel laten leggen is echter vrij duur dus dit doe ik niet. Mochten jullie onderhoud moeten laten doen in het zuiden van Den Haag en een kabel kunnen laten doortrekken stap ik direct weer over. (Precies adres wil ik wel in een PB sturen, ik had het liefst deze hele tekst per mail gestuurd.)

 

Met vriendelijke groeten,

Jos 

Hallo @Jos_Zwier, een enkele kabel aanleggen is een dure grap inderdaad. Dat is niet aan te raden wat dat betreft. Wat de mogelijkheden op jouw adres zijn kijk ik graag voor je na, daarvoor heb ik de postcode en huisnummer inderdaad nodig. Je kunt deze op je forumprofiel invullen, daarmee is het alleen voor jou en ons moderators zichtbaar. Als je daarna hieronder een seintje geeft kan ik voor je kijken wat er mogelijk is. Ik hoor het graag van je.


Hoi @Jos_Zwier, ik heb nog geen reactie van je gezien. Ik hoop dat je inmiddels via een andere weg antwoord hebt gekregen, anders hoor ik het graag nog van je.


Ik heb mijn gegevens geüpdatet. Ik had dit een tijdje geleden gedaan maar kennelijk heb ik nooit op “verstuur” geklikt.

 

Excuses voor de vertraging, Jasper.


Welkom terug @Jos_Zwier, en bedankt voor de gegevens. Daarmee heb ik voor je gekeken naar de mogelijkheden. Glasvezel is inderdaad niet beschikbaar en het staat zo te zien ook niet nog op de planning om dit aan te leggen. Er is een koperverbinding beschikbaar, met een maximaal haalbare snelheid van ongeveer 34 Mbit/s.

Je kunt jouw adresgegevens invullen op de KPN NetwerkNL site, dat is de partij die over het netwerk gaat. Daar kan je ook aangeven dat je op de hoogte gehouden wilt worden. Als er een update van het kopernetwerk komt, of als glasvezel aangelegd zal worden, krijg je daar per mail een bericht over.