Skip to main content
Beantwoord

Kabelbreuk door graafwerkzaamheden

• May 7, 2026
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Bij graafwerkzaamheden in de straat is vanmiddag om 14u een internetkabel kapot getrokken. Tot op heden, 19.00 niemand langsgeweest. De aanmemer zegt hij heeft gebeld en kpn is niet bereikbaar. En het AI telefoonhulpje begrijpt er geen **** van. 

Wanneer wordt dit gemaakt?

Beste antwoord door Joep1965

Een kapotte kabel wordt vrij snel gesignaleerd door kpn en daarop wordt aktie ondernomen. Helaas leven we niet in een tijd waar monteurs in de kantine zitten te wachten tot ze opgeroepen worden. Meer dan afwachten kan je helaas niet doen.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • Antwoord
  • May 7, 2026

Een kapotte kabel wordt vrij snel gesignaleerd door kpn en daarop wordt aktie ondernomen. Helaas leven we niet in een tijd waar monteurs in de kantine zitten te wachten tot ze opgeroepen worden. Meer dan afwachten kan je helaas niet doen.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Niet als de aannemer het niet meldt. Hij kan via het register een melding maken. Alternatief kan hij of zij bellen met Hanab. Nummer 0880063700. Het keuzemenu zegt letterlijk "welkom bij Hanab, indien u graafschade wilt melden toets 1"

Hun zijn 24/7 bereikbaar zo ver ik weet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 7, 2026

Er bleek vanmiddag een ticket te zijn aangemaakt. Maar ze konden niet vertellen hoe lang het ging duren. Handig zo thuiswerken. Derde keer deze week. Dankbje voor het nummer

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15

Er bleek vanmiddag een ticket te zijn aangemaakt. Maar ze konden niet vertellen hoe lang het ging duren. Handig zo thuiswerken. Derde keer deze week. Dankbje voor het nummer

Dan kan je altijd 24/7 contact opnemen met KPN voor een noodpakket. Dan heb je in ieder geval nog internet.