Skip to main content
Antwoord

Kabelbreuk door werkzaamheden

• May 28, 2025
  • 2 reacties
  • 44 keer bekeken

Tijdens werkzaamheden op het park waar ik verblijf is de internetkabel stukgetrokken. 

Een monteur heeft misschien niet zoveel zin daar er een ander team moet komen die deze puinhoop kan regelen. Wat ze precies gesloopt hebben weet ik niet. Ik zat niet op de kraan. 

Het gaat om de camping Kniphorst in Anloo

Vr groet. Harm

Beste antwoord door Ik_Combineer

Een KPN monteur werkt niet in de infra onder de grond. Dit is uitbesteed aan Hanab Telecom. Dus indien u een kpn monteur over de vloer heeft gehad is het goed dat deze een volgende monteur heeft aangestuurd. Dit heeft weinig met “niet zoveel zin” hebben te maken maar meer met “de juiste persoon met juiste gereedschap” aansturen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • May 28, 2025

Een KPN monteur werkt niet in de infra onder de grond. Dit is uitbesteed aan Hanab Telecom. Dus indien u een kpn monteur over de vloer heeft gehad is het goed dat deze een volgende monteur heeft aangestuurd. Dit heeft weinig met “niet zoveel zin” hebben te maken maar meer met “de juiste persoon met juiste gereedschap” aansturen. 

Erwin van KPN
Moderator

@Harm59 :  Ik doe de aanname dat het hele park hier last van heeft ? Is er ook een melding gedaan?  Want zoiets gaat alleen lopen als er een ticket aangemaakt wordt.